Роль Форума: содействовать становлению и развитию функции и системы управления персоналом на предприятиях Украины через создание условий для эффективного общения, обмена мнениями и идеями между специалистами в области HRM.
Видение Форума: площадка для общения как признанных HR-профессионалов, так и менеджеров, руководителей компаний, только проявляющих активный интерес к управлению персоналом.
Форум «Персонал» объединяет людей, которые готовы конструктивно общаться со своими коллегами и вместе искать новые эффективные методы работы с людьми.
Аудитория Форума:
Форум и в этом году порадует проверенными и новыми форматами работы и интересными экспертами. Форум «Персонал» - это новое осознание HRM в Украине, расширение Вашей компетенции и контактов для Вашей высокоэффективной работы и больших успехов.
Время проведения Форума:
12-13 октября 2007 года
14 октября 2007 года – мастер-классы
Место проведения Форума:
Теплоход «Принцесса Днепра». Теплоход будет находится у причала Одесского морского вокзала - Одесса, ул. Приморская, 6
Официальный сайт Форума «Персонал» www.hrforum.com.ua
Контактное лицо:
Игорь Солодов
Лидер проекта
тел.: 8 044 / 205-83-20
8 044 / 209-32-88
тел/факс: 8 048 / 715-33-90
моб.: 8 067 / 481-18-01
почта: igor.solodov@hrforum.com.ua
icq: 282696854
Вопросы партнерства и спонсорства рада обсудить:
Ольга Купливанчук
PR-менеджер проекта
тел.: 8 044 / 205-83-20
8 044 / 209-32-88
тел/факс: 8 048 / 715-33-90
моб.: 8 063 / 861-27-67
почта: pr@hrforum.com.ua
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.