Снизились оклады в прошлом месяце в области питания, охраны и офис-менеджеров.
Средняя зарплата украинца в марте 2010 г.
Банки и финансы = 3710
Бухгалтерский учет, аудит = 3550
Гостиничный бизнес, туризм = 4160
Дизайн, полиграфия = 3400
HR. Кадровые службы = 3810
IT: Управление, проектирование = 6350
IT:разработка веб-приложений = 6740
IT:разработка ПО = 9090
IT:Администраторы ОС и БД = 4040
Консалтинг, тренинги, образование = 3930
Лингвистика, переводы = 4120
Логистика, транспорт, авто = 3920
Маркетинг, реклама, PR = 4300
Медицина, ветеринария = 5010
Недвижимость = 4860
Охрана, безопасность = 2560
СМИ, Издательство = 3780
Промышленность, производство = 4750
Рестораны, питание = 3190
Секретариат, офис = 2840
Страхование = 4730
Строительство, архитектура = 4910
Сфера обслуживания = 3860
Телекоммуникации и связь = 3240
Топ-менеджмент = 6300
Торговля, продажи = 4220
Шоу-бизнес, мода, развлечения = 4700
Юриспруденция = 3350
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.