Хочете залучити в компанію ініціативну молодь, проте не знаєте, де і як знайти надійних та достойних кандидатів? Маєте вакансії для junior-спеціалістів? Чи можливо хочете покращити авторитет та впізнаваність вашого бренду серед джунів?
Тоді запрошуємо вас до участі у кар’єрній події STUD-FEST “IMPULSE”, який стартує вже 20 квітня!
Формати для участі – онлайн та офлайн у Києві – тому ви можете обрати найзручніший варіант.
У рамках заходу ви зможете:
Що ж таке STUD-FEST «IMPULSE» від STUD-POINT?
• 5000 пошукачів з різних областей України;
• 800 переглядів Instagram-трансляцій з представниками найкращих українських компаній;
• 33 відкриті чат-боти для роботодавців;
• 491% активності фоловерів у соцмережах STUD-POINT;
• 31 зареєстрована команда задля вирішення практичних бізнес-кейсів.
Дати проведення:
Online: 20-21.04 з 13:00 до 21:00
Offline: 23.04 з 13:00 до 22:00 (вул. Еспланадна, ВМЦ, біля м. Палац спорту)
Більше 6 років STUD-POINT надає допомогу найкращим роботодавцям налагоджувати плідну співпрацю із молоддю. Бажаєте долучитись до нашого заходу? Тоді пишіть в наш Телеграм @partner_studpoint_bot
Створимо 1 000 000 успішних кар'єрних історій разом!
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.