RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Все о резюме
  5. "Коронне" резюме: як не втратити шанс у пандемію

"Коронне" резюме: як не втратити шанс у пандемію

13.12.2020 564Автор: Олександр Мавлідінов
"Коронне" резюме: як не втратити шанс у пандемію

"Коронне" резюме: як не втратити шанс у пандемію

13.12.2020     564Автор: 

Певна проблема із швидким та ефективним, в усіх відношеннях, працевлаштуванням, завжди існувала на вітчизняному ринку праці. Поступовий розвиток економіки України, вже демонстрував локальні (щодо сфер діяльності) результати, збільшуючи кількість робочих пропозицій в містах країни, коли поява нової жахливої хвороби, в одну мить зупинила увесь рух світового прогресу.

Вируючи скрізь по країнах, пандемія COVID-19, вже суттєво змінила світовий ринок праці, зруйнував численні бізнеси та відібрав робочі місця в пересічних мешканців планети, чим створила чималий ризик, навіть, для тих людей, хто зміг уникнути самого ураження смертельним вірусом.

Сьогодні, опинившись у ситуації певного виживання, людина насамперед потребує стабільних здобутків, щоб мати змогу безпечно перечекати пошесть та вистояти перед проблемами, які вона створила. Тож, вдалий пошук роботи, у наші дні став справжньою запорукою того, що в особи з’явиться шанс, відносно, стабільно існувати до подолання кризи, яка поки що, не збирається вщухати.

Розмовляючи про пошуки роботи, необхідно знову повернутися до самого початку цього процесу та приділити максимум уваги першому кроку вдалого працевлаштування – складанню резюме. Враховуючи злітання рівня конкуренції на ринку праці, сучасне резюме, одразу обумовлює те, чи буде кандидат мати шанси на інтерв’ю та подальше працевлаштування.

Резюме «на мільйон»

На що треба звернути особливу увагу, складаючи такий документ в наш буремний час?

Фахівці запевняють: сьогодні роботодавців цікавить саме ефективність працівників, яких вони збираються найняти. Це означає, що «родзинкою» вашого резюме мають стати саме ваші досягнення на попередніх робочих місцях та загалом у житті (звичайно, якщо навички останніх можна застосувати й на робочому місці, на яке ви претендуєте).

Грамотно продемонстрував свої досягнення, кандидат одразу зможе показати потенційному роботодавцю те, що він не просто «нормальний» працівник, який гарно робить свою роботу, а спроможний привести роботодавця до певного успіху, закласти основу для розвитку та процвітання компанії в окремих напрямках. Така демонстрація вказує роботодавцеві на те, що саме на цього кандидата треба робити ставку та витрачати час на його працевлаштування.

Інформацію про власні досягнення сміливо можна вказати й в самому резюме, й вписати у супровідний лист, вигідно виділившись серед інших конкурентів. Це не лише наддасть переваги при розгляданні вашого відгуку на об’яву про вакансію, а й допоможе при проходженні самої співбесіди.

досягнення у вашому резюме

Де «взяти» досягнення?

Досягнення є у всіх, проте чимала кількість людей, щиро дивуються, почувши про них, та запевнюють, що «на жаль не мають нічого такого, про що можна було би розповісти».

Це помилка, яку треба зрозуміти та виправити негайно. Можливо, ви не зможете вказати гучні та успішно завершені проекти, бо не мали нагоди прикласти свої знання до їх втілення, але пам’ятайте - успіх та досягнення, це, насамперед, виклики та проблеми, які ви змогли подолати, навіть, не будучи впевненими у тому, що впораєтесь. Досягнення у кожного свої, й кожен з людей, напруживши пам'ять, може згадати щось на кшталт цього, надав інформації гідну та необхідну форму.

Дивіться, людина вважає, що немає досягнень тому, що:

  • ніколи не ставила (бо не вміє)сама собі робочих цілей та задач, тому їй складно оцінити, чого вона досягла;
  • з різних причин, підсвідомо занижуєте власні вміння та існуючи заслуги.

Немає різниці хто ви за фахом та спеціалізацією: й вантажник, й касир, й прибиральниця, наприклад, можуть записати до своїх досягнень швидке працевлаштування на попередню роботу. Що за досягнення? Вони змогли переконати у тому, що саме вони краще впораються з будь-якими обов’язками, тож дуже гарно розуміють співрозмовників та мають талант переконування опонентів. Сьогодні, це доволі цікаві вміння, до речі.

Як подавати таку інформацію

Ну, а якщо, у вас є щось більш «суттєве» та потрібного новому роботодавцю формату, негайно поміркуйте над тим, як продемонструвати власну результативність праці у цифрах чи інших простих та дуже наглядних показниках. Наприклад, сформулюйте таку конкретику: збільшив обсяги продажів на 15%, за тиждень встиг вдало підготувати 8 менеджерів, створив 100/500 текстів, що продають за одну ніч (не дай Боже), залучив до партнерства 2 конкурентів та подібне.

Тут доволі важливими є самі цифри, які наддадуть зрозумілість та солідність інформації. Звичайно, завищувати справжні результати не треба, бо такі «кроки» завжди обертаються проти того, хто на них зважився.

Якщо виміряти ваш результат у цифрах не має можливості - просто пишіть факти здійсненої роботи, але стримуйте себе, вказуючи суто суттєву інформацію. Наприклад: провів реорганізацію контролю виробництва, впровадив нову систему розрахунків, розробив, створив, приймав участь та таке інше.

Навіть, вчорашні випускники вищів та шкіл, мають власні досягнення для демонстрації наявності яких, можуть узяти за основу виконані навчальні проекти, неординарні курсові чи дипломні роботи, вдале одночасне поєднання роботи з навчанням, блискучу домовленість про стажування, тощо.

Головне, розповідайте не лише про те що змогли чи зробили, а уточнюйте кратко, як саме ви це виконували, чому прийшли до певних думок, на чому базували власні роздуми про вирішення проблеми. Зрозумійте, навіть розповідь про самі прості речі, «загорнута» у гідну обкладинку продемонструє роботодавцю те, що перед ним людина, яка вміє:

  • ставити цілі;
  • аналізувати та бути уважною;
  • не боятися нового та невідомого, включаючи додаткові навантаження;
  • розуміє, як й що, й для чого робити;
  • досягає задуманого;
  • не зупиняється на досягненому.

Повірьте, цього вже достатньо для того, щоб вами зацікавилися. Досвід – справа наживна, а такі властивості особистості – саме те, що сьогодні шукає кожен роботодавець

Не бійтеся й будьте успішними та здоровими, навіть у кризу.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх