Як все, що робить людина, та робить давно, процес пошуку роботи, також, має безліч стереотипів та оточений чималою кількістю всіляких міфів.
Багато «важливої інформації» від авторитетних для оточення шукача осіб, що знають про «це» з власного досвіду – й, дійсно правда. З єдиним лише уточненням, що так насправді було у той час, коли це робила та сама «авторитетна» особа. Але, не зважаючи на те, що велика кількість правил та «лайфхаків» пошуку робот. вже застарілі, сучасні шукачі продовжують користуватися ними, втрачаючи час та можливості працевлаштуватися вдало.
Офіційна статистика продажів, демонструє нам, що більш ніж половина (50%!) ділових угод та пропозицій, скасовуються, просто тому, що той хто у ситуації має продавати, не зовсім впевнений в собі, доцільності пропозиції та інших важливих аспектах.
Навіть, гарно збудована зустріч та розмова, при наявності таких вагань, що помітні опонентові, скоріше за все не матиме результатів. Тому, стоячи перед рекрутером чи власником-роботодавцем, людина мимо волі стає продавцем своїх послуг, навичок та вмінь. Це означає, що перший, хто повинен повірити у реальність та можливість всього сказаного - є та сама людина.
Запам’ятайте та не звертайте уваги на такі популярні «тези», що вказані нижче, та які оточують будь-який пошук роботи. Пошук, й без того – стресовий процес, тож не обтяжуйте його зайвими дрібницями.
Погодьтеся, що так сказати можна про будь-який період, майже будь-якої країни світу. в соціумі, завжди є великий прошарок людей, для яких становиться складно вдало працевлаштуватися. Знаходячи «вагомі» аргументи своїм невдачам, вони заспокоюють себе та створюють нервовий стан в інших шукачів.
Дві аксіоми «працюють» на ринку праці людства в усі часи: «Поки за роботу платять - робота завжди є для того, хто її прагне» та «гарний спеціаліст будь-якої справи, завжди має шанс заробити вмінням». А, маючи мрію щодо того ким та як працювати, можна й витерпіти чимало складнощів на шляху до її здійснення.
Літо, як затяжний період відпусток, нереально довгі новорічні свята, великі свята протягом року – все це давно дає підставу «знавцям» розповсюджувати слухи про «невдалий час» для спроб працевлаштування, який треба перечекати.
Гарні вакансії, як правило, існують у непоганих компаніях, де працюють, здебільше професіонали. Маючи необхідність «закрити вакансію», професіональний рекрутер, знайде завжди час на отримання заявки на співбесіду, в найгіршому випадку, перенісши зустріч на після святковий період.
Невже не є логічним те, що треба висилати якомога більше резюме на всі вакансії, що більш-менш можуть влаштувати шукача? Теорія вірогідності каже, що чим більше спроб, тим більше кількість позитивних відгуків та запрошень на співбесіду.
Навіть, коли потрібна «будь-яка робота», так вчиняти не треба. Збираючи інформацію про кандидата, більшість рекрутерів дивиться де він був зареєстрований коли шукав роботу, знаходячи на таких ресурсах й численні резюме кандидата. Вряд чи готовність займатися будь-чим, яку він вперто розповсюджував скрізь, додаватиме шукачеві додаткових балів.
Тож, розуміючи на що ви згодні, оберіть розумний мінімум, не більше трьох варіантів та зосередьтеся на тому, щоб дійсно справити на цих роботодавців гарне враження.
Ні. Якщо він не буде готовий морально чи опиниться у виверті власних проблем, або банально, не зорієнтується, ніяка кваліфікація не «відмиє» негативного враження від його кандидатури. Навпаки. Приємна, в міру впевнена в собі людина, що демонструє розуміння про що йде мова та відверто каже, що встигне за короткий термін підняти рівень кваліфікації, у багатьох випадках має більше шансі на отримання бажаного.
Сімейний принцип розподілення гарних посад – досить рідке явище для сучасного світу. більшість, навіть, самих популярних компаній залюбки бере нових, незаангажованих кандидатів, якщо вони зуміли зацікавити. Жоден бізнесмен не ризикне бізнесом, що він будував просто, щоб посадити у крісло «свого», який може виявитися некомпетентним.
Згадайте пана Маска, що починав з чистки котлів, не маючи ніяких знайомств, та вже за кілька років зміг довести, що здатен видавати геніальні та своєчасні рішення космічного, буквально, масштабу.
Також, досить не правильно, вважати, що вік чи сімейний стан, зокрема, наявність малої дитини, можуть завадити працевлаштуванню. Навіть у тих «місцях», де ейджизм чи сексизм «розквітають», можна подати себе таким чином, що на ваші приватні обставини, зовсім не звернуть уваги. У найгіршому випадку, в більшості ситуацій – закон на боці шукача, тож добитися справедливості – лише питання часу. Звичайно, треба усвідомлювати, які навички ви втратили з віком чи завдяки довготривалій перерві у професійній діяльності. Можливо, перед тим, як «йти та перемагати», вам все ж таки не завадить трохи підтягнути теорію або просто освіжити знання до рівня сьогодення.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.