За інформацією Jobs.ua, згідно з дослідженням, яке провела відома світова консалтингова компанія Capgemini, у найближчі десять років, найбільша кількість нових міліонерів має з’явитися у такому напрямку діяльності, як сектор фінансів.
З одного боку, нічого дивного у цьому немає, але, як кажуть фахівці, інтуїтивно, лідерство віддавалося сектору високих технологій. Цей напрямок зайняв другу сходинку такого рейтингу. Далі розмістилися напрямки охорони здоров’я, сектор індустрії та нерухомості.
На думку авторів дослідження, таке розташування найбільш популярних для бізнесу сфер, доволі логічне. Сучасній людині дуже важливо «десь мешкати, мати можливість лікуватися та користуватися пристроями, які роблять життя більш комфортним».
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.