RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Прием на работу
  5. Навички, які цінують роботодавці в кандидатах

Навички, які цінують роботодавці в кандидатах

28.08.2020 1238
Навички, які цінують роботодавці в кандидатах

Навички, які цінують роботодавці в кандидатах

28.08.2020     1238

Для того, щоб бути впевненими в успішному проходженні співбесіди, ви повинні не тільки знати, які навички шукають рекрутери в кандидатах, а й володіти ними досконало. Разом з jobs.ua визначимо ці навички й проаналізуємо, чому вони так необхідні тим, хто шукає роботу.

Перш ніж підете на співбесіду, ви повинні розуміти, що HR-менеджери шукають в кандидатові не тільки відповідний досвід роботи, але і певні навички, необхідні для якісного виконання посадових обов'язків. Адже, коли рекрутери ставлять питання щодо ваших сильних сторін, вони хочуть почути відповідь саме про ті навички, які вони найбільше шукають в претендентові.

Кожна робота вимагає відповідних технічних знань й умінь, але крім цього, є набір необхідних професійних навичок і компетенцій, які збільшать вашу цінність для потенційного роботодавця.

Серед 10-ти найбільш універсально оцінюваних навичок є три перші позиції. Ці компетенції цінуються в кандидатах від початкового рівня (без досвіду роботи) до рівня топ-менеджерів у всіх галузях: від високих технологій, медицини, економіки, освіти фінансування, управління та ін. Тому, найголовніше вміння здобувача зуміти показати ці ключові навички в резюме, супровідному листі, а в подальшому продемонструвати на співбесіді.

Проаналізуйте свої навички й визначте для себе рейтинг (за шкалою від 1 до 10, 10 є найвищою оцінкою) в кожній категорії. Це дасть вам досить чітке уявлення про власні сильні сторони, якими ви повинні опанувати, щоб продати себе на співбесіді.

ТОР-3 професійних навичок

1. Комунікативність

«Найголовніша формула успіху – вміння спілкуватися з людьми» (Т. Рузвельт). Ефективне спілкування з іншими людьми є одним з найбільш важливих навичок, яким ви повинні володіти. Це не тільки корисно для соціальної взаємодії у вашому особистому житті, але це також навик, який є обов'язковим для побудови успішної кар'єри. Роботодавці з усіх галузей шукають співробітників з сильними комунікативними навичками. Ці якості шукають рекрутери в резюме й звертають свою увагу на співбесіді в першу чергу на те, як ви говорите і як ви слухаєте.

Дейл Карнегі стверджував, що успіх людини на 15% залежить від його професійних знань і на 85% від його вміння спілкуватися з людьми. Роботодавці хочуть наймати людей, які здатні ефективно спілкуватися з колегами і клієнтами, як всередині, так і поза компанією. Обов'язково включайте в резюме цю навичку й працюйте над її розвитком.

2. Робота в команді

«Ми народжені, щоб жити спільно; наше суспільство – звід каменів, який обрушився б, якби один не підтримував іншого» (Сенека). У 2015 році за підсумками опитування навик «вміння працювати в команді» зіграв в нічию з лідерськими якостями: отримав заслужене друге місце в рейтингу найбільш цінних навичок для оцінки кандидатів. 77,8% від загального числа опитаних компаній вибрали ці дві якості як найбільш привабливі для вибору співробітників.

Погодьтеся, називати себе «командний гравець» стало необхідністю для того, щоб отримати роботу в будь-якій компанії. HR-менеджери хочуть почути від вас, що ви можете досягати ефективного результату разом з усіма членами команди. Робота в команді вимагає поєднання декількох якостей – комунікативних навичок, вміння вибудовувати довгострокові відносини з колегами й бути відкритими для співпраці.

3. Ініціативність

«Немає сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати, що їм робити. Ми наймаємо людей, щоб вони говорили, що робити нам» (Стів Джобс). Роботодавці віддають третє місце ініціативі, як вельми важливій ключовій якості (4,4 за п'ятибальною шкалою), якою повинен володіти кандидат. Ви повинні обов'язково включити цю якість в резюме й навести приклади на співбесіді, якщо ви дійсно хочете отримати певну роботу.

Роботодавці хочуть самостійних, відповідальних і мотивованих співробітників, які постійно шукають способи, щоб сприяти досягненню результату й розвитку компанії, а не сидіти склавши руки, чекаючи наступних вказівок. Головна мета роботодавців полягає у тому, щоб мати в своєму штаті співробітників, які здатні генерувати ідеї й активно шукати шляхи для їх втілення, щоб просувати бізнес вперед.

Тепер ви знаєте, які навички цінують роботодавці в кандидатах найбільше. Ви повинні націлитися на розвиток цих навичок в собі й постаратися показати їх на співбесіді.

Читайте также

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 Декабрь, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 Декабрь, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Наверх