З роботою в Україні зараз складно, з цим не посперечаєшся. І це на тлі інших вкрай неприємних подій: експерти прогнозують новий локдаун, та й карантин вихідного дня і кількість захворюваних на коронавірус не вселяють надію. Що вирішила зробити в цій ситуації Нова пошта?
Компанія планує надати роботу двом з половиною тисячам нових співробітників. Jobs.ua вирішили поцікавитися, які посади і які перспективи отримають ті українці, які погодяться працювати в найпопулярнішому поштовому сервісі України.
Набір буде здійснюватися на багато різних посад. Це кур’єри, водії, аудитори, сортувальники посилок на терміналах та безліч інших пропозицій. І це чудова можливість отримати непогану роботу під час карантину!
Тому якщо ви хочете бути першим, хто дізнається про нові пропозиції даного роботодавця на нашому сайті, підпишіться на вакансії компанії Нова Пошта.
Щоправда, новим працівникам доведеться нелегко, бо зараз у розпалі «гарячий сезон»: стартували розпродажі до Чорної П’ятниці, за ними послідують безліч акційних пропозицій в онлайн-магазинах до Нового року та Різдва. Тож навантаження на співробітників Нової пошти буде відчутним, бо кількість відправлених посилок сягне свого річного піку.
Що стосується вакансій, вони, як правило, відкриті у містах-мільйонниках (Київ, Дніпро, Харків і т.д.), але чимало пропозицій при бажанні розшукаються в потрібних регіонах по всій країні. Керівники компанії запевняють, що після «гарячого сезону» нові працівники залишаться на своїх посадах на постійній основі.
Що стосується кар’єрного зростання, компанія на своєму сайті стверджує: «Ми пропонуємо конкурентну оплату праці, інвестиції в навчання та розвиток, динамічне середовище і запевняємо, що Ви матимете можливість для самореалізації та професійного зростання, можливість застосування Вашого досвіду. Ми пропонуємо Вам з перших кроків у компанії нашу підтримку, стажування на одному з відділень компанії та навчання у внутрішньому центрі навчання».
Тобто можна почати працювати вантажником чи оператором з прийому-видачі посилок, і з часом «дорости» до керівника відділення, а то й вище. Було б бажання і наполегливість. До речі, щоб отримати бажану вакансію, постарайтеся максимально зацікавити кадровий відділ компанії цікавим і небанальним резюме.
Умови праці в компанії теж обіцяють пристойні:
– Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, що включає в себе «білу» заробітну плату, оплачувані відпустки та лікарняні;
– Медичну страховку, причому з найпершого дня роботи;
– Забезпечення індивідуальними засобами захисту (маски-рукавички-антисептик);
– І, про що вже згадувалося вище, можливість кар’єрного зростання.
А хто знаходиться в пошуку «гарячих» вакансій, можете додатково проглянути їх на Jobs.ua в розділі Гарячі вакансії. Пропозиції постійно оновлюються, з’являються нові, і якась із них, можливо, зацікавить саме вас.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.