Щоб там не казали про непросту економічну ситуацію в Україні, адже виявляється, все далеко не погано. Принаймні, за інформацією Jobs.ua, по даним опитування, проведеного одним з найвідоміших українських порталів з працевлаштування, близько половини вітчизняних компаній та підприємств планують виплатити своїм співробітникам премію на честь Нового року.
Так, респонденти серед роботодавців, що зареєстровані на ресурсі дослідників, майже порівну поділилися у відповідях на запитання, чи планують вони нагороджувати своїх підлеглих новорічними преміями. Близько 45% опитаних роботодавців підтвердили наміри заохотити найманих працівників грошовими додатками до Нового року та преміями. Решта відповіла відмовою, вказавши, що не розглядали таку можливість.
Цікаво, що нещодавнє опитування серед шукачів порталу виявили трохи інші результати у відповідях на запитання про те, чи очікують наймані працівники надання керівництвом новорічних фінансових «бонусів».
Виявилося, що більш ніж 70% респондентів взагалі не очікують від керівництва ані премій грошових, ані інших заохочувальних подарунків «під ялинку». Близько 6% відповідало, що не впоралися з «плановими роботами» й тому впевнені у відмові керівництва в наданні премій. Серед респондентів, тільки 23% запевнили у тому, що очікують на нагороду, знаючи й те, за що вони мають її отримати.
Й, якщо 19% з них розповіли про «традиційні щорічні грошові нагородження», що прийняті в їх компаніях, то 4% очікують новорічних премій тому, що виконали все заплановане, досягнувши бізнес- мети, що ставили собі на початку року.
Тож, виходить багато кого з українців може очікувати приємний сюрприз від роботодавців у вигляді новорічної премії.
До речі, фахівці з соціальних відносин та корпоративного керування людськими ресурсами вважають, що премії, принаймні в кінці року, дуже прогнозоване явище, котрого цілком можливо досягти, керуючись певними порадами.
Наприклад, аналізуючи власну ефективність протягом року й відмічаючи досягнення щотижня, ви будете мати суттєві аргументи з якими можна починати розмову з керівником про отримання премії наприкінці року. Звичайно, якщо ваше керівництво потребує таких натяків, а не самостійно пам’ятає про необхідність нагороди перспективних робітників.
Прояви розумної ініціативи та постійне підвищення власної цінності я к професіонала, також є необхідними складовими факту, що ви таки отримаєте грошову винагороду у новорічні свята. Підвищення цінності робітника, краще демонструє себе, коли людина постійно розвивається як професіонал, отримує нові знання та використовує їх на практиці.
Й, звичайно, про свої справжні досягнення не слід мовчати. Це ,як раз той самий випадок, коли сором’язливість може бути більш ніж зайвою. Тож, розмовляйте із своїм керівником, щоб й він, й ви самі розуміли, що заробили цього року не тільки для вашої компанії-роботодавця, але й для власного життя також.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.