Якщо менеджер з персоналу може заздалегідь зчитати ознаки співробітника, який думає чи збирається звільнятися, це говорить про високий рівень професіоналізму HR-a та його внутрішню чуйку. Найчастіше такий співробітник віддаляється від колективу та обмежує чи ігнорує спілкування. Він припиняє цікавитись внутрішнім життям колективу, а також залучатися до корпоративних справ. Робітник оновлює своє резюме та на протязі дня відлучається від робочого місця, щоб прийняти дзвінки від інших роботодавців. Частіше за всього можна помітити в адресу керівників незадоволені висловлювання щодо співпраці. Якщо всі ці ознаки ви помітили у свого співробітника, якого відпускати не хочете, саме час продумувати стратегію, щоб його утримати на робочому місці.
Було б некоректно думати, що на робочому місці нас всіх тримає лише заробітна плата. Звісно, вона грає ключову роль, але кожен має свою індивідуальність і внутрішню мотивацію. Саме тому радимо в першу чергу оцінити внутрішню мотивацію співробітника, щоб найточніше підібрати результативний спосіб впливу. Jobs.ua підібрав п’ять робочих способів, які використовують HR-и в своєму досвіду роботи.
Завдання не з легких, бо ефективний робітник - професіонал, який знає собі ціну. Часто його ціллю виступає результативність діяльності, екологічний розвиток в компанії та колективі. Здійснити це можна через комфортне перебування людини в середині компанії. І один із способів покращення комфорту є внутрішня інтеграція колективу. Якщо ви помічаєте проблеми взаємозв’язку в колективі, намагайтесь їх проговорювати та вирішувати. Сформувавши внутрішню мову, норми відношень, межі кожної особистості, можна сформувати міцні дружні зв’язки в колективі від яких складно піти.
Хлібом не годуй - дай керувати. Чи помічали ви, як змінюється робітник та його самовпевненість на робочому місці, якщо надати йому можливість керувати новими процесами чи людьми. Безумовно, співробітник повинен мати хист до лідерства. Якщо не можете повноцінно надати йому підвищення до керуючої посади, то можна розробити стратегію тимчасового керування на час реалізації конкретного проекту чи завдання. Це непоганий спосіб взрощувати лідера в колективі, а також утримувати ефективного робітника в компанії довгий час, пропонуючи йому тимчасове керівництво й підвищувати таким чином його значність.
Справді цікаві проекти здатні утримати спеціаліста на робочому місці довгий час. І тут грають більше амбіції людини, якій цікаво спробувати свої сили в різних проектах, отримати професійний досвід та попрацювати з іншими не менш цікавими людьми в проектах. Звісно ж, рутинну роботу також ніхто не відміняв, але обов’язково розраховуйте на залучення до цікавих проектів вмотивованих та перспективних співробітників. До того ж наявність цікавих проектів у компанії говорить про її сучасний статус, постійний розвиток та рух вперед.
Наявність соціального пакету - один з головних критеріїв для здобувача. Це ознака захищеності та турботи від роботодавця. На сьогоднішній день не всі роботодавці можуть запропонувати медстрахування або оплату лікарняних. Але будьте впевнені, це важливий показник для будь-якого співробітника, що утворює конкурентність серед інших українських компаній. Запропонуйте колективу потужний соцпакет, від якого складно відмовитись.
Будь-які заходи мають місце бути, якщо мова йдеться про затримання робітника в компанії. Сюди можна віднести заохочувальні професійні відзнаки, завдяки яким можна підняти дух робітника. Можна навіть задіяти рідних чи членів сім’ї, яким висилати додаткові пропозиції щодо відпочинку чи сертифікати в магазини чи на послуги в якості подяки за роботу сина, чоловіка чи батька. Будьте впевнені, це має додатковий вплив на бажання спеціалістів залишатися в компанії довгий час.
Сподіваємось ці практичні поради допоможуть вам в утриманні спеціалістів в компанії, але не забувайте до кожного робітника потрібен індивідуальний підхід та перегляд його мотивації.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».