Віддалена робота має безліч переваг, але також і певні недоліки. Одним з таких недоліків можна вважати ізольованість працівника від команди колег. Такий стан справ може призвести до появи ментальних проблем. Як цьому протидіяти, читайте в матеріалі від Jobs.ua.
Ізольованість працівника від колег може посилювати його тривожність та неспокій. Команда американських вчених, досліджуючи цю проблему, виявила, що рівень тривожності може піднятися до клінічно значущого рівня. Ось такі відомості, і це ми ще не беремо в розрахунок життя в умовах воєнного часу. Зазначимо, що легка занепокоєність може виявитися навіть корисною, підтримуючи продуктивність роботи на певному рівні. Але підвищений рівень тривоги може призвести до руйнівних наслідків, а не до збільшення продуктивності при виконанні робочих завдань.
Для подолання високого рівня тривожності затрачається велика кількість психічних ресурсів та енергії, необхідних для виконання робочих обов’язків. Тому вигоріти дуже легко, а професійне вигорання – це ще той челендж, коли від однієї думки про роботу стає погано. Цілком природно, що навантаження на психіку чиниться просто колосальне. От вам і підґрунтя для появи проблем із психічним здоров’ям.
Щоб звести до мінімуму негативні наслідки роботи на самоті, пропонуємо звернути увагу на такі речі, як створення системи підтримки, нівелювання негативних думок та постановка правильних питань самому собі. Що це все означає?
Давайте за порядком.
Ми, люди, соціальні створіння, тому нам життєво необхідне спілкування з іншими людьми. Тому ймовірність появи ментальних проблем на дистанційній роботі буде зведена до мінімуму, якщо ви матимете довкола себе надійну соціальну спільноту. Це ваші друзі, сусіди, однодумці, з якими ви можете порозумітися з пів слова. Ще один спосіб розвинути соціальне коло – це працювати в коворкінгах, кав’ярнях, в інших громадських місцях. Це дієвий спосіб познайомитися з цікавими людьми і відкрити для себе багато нового.
Іншими словами, треба вчитися і постійно практикувати вміння переключатися з негативних думок на щось позитивніше. В психології навіть існує спеціальний термін на позначення негативних думок, які повторюються з певною періодичністю, румінація. Іншими словами, це негативні патерни нашого мислення, всі ті негативні думки, на яких люди зациклюються і в результаті не бачать ні своїх досягнень, ні можливостей та способів вирішення тих проблем, на яких вони, власне, зациклюються.
Це своєрідна вправа на рефлексію, і полягає вона ось у чому. Коли відчуваєте пригніченість, тривогу тощо, поставте собі декілька питань:
Не полінуйтеся і розпишіть відповіді на папері. Можливо, так ви дійсно виявите можливі рішення проблеми. Та ще й розробите план дій, щоб послідовно, крок за кроком, вирішувати проблему за проблемою.
Такі речі тримають нашу психіку на плаву набагато краще, ніж можна собі уявити.
Чого всім нам зараз і бажаємо.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.