Можна мати безцінний досвід в певній галузі діяльності, але при цьому бути зверхнім та гоноровим. Чи можна це назвати шкідливою звичкою, яка заважає людині знайти роботу її мрії? Так, звичайно. А які ще звички можна виокремити, і почати працювати над собою, якщо зауважили їх у себе? Пропонуємо з’ясувати в цій публікації, які звички можна без жодних вагань назвати шкідливими, бо вони заважають відшукати роботу вашої мрії.
В деяких людей це реальна проблема, коли звичка вискакувати з дому в останню хвилину може призвести до неприємних спізнень. Рекрутери – теж люди, і чудово все розуміють. Так, можна спізнитися від незалежних від вас обставин, але якщо взяти за звичку виходити з дому «впритик», то під час добирання до місця співбесіди може трапитися все що завгодно. Закладайте бодай півгодини чи годину часу, щоб непередбачувана ситуація не вибила вас із колії. А якщо прибудете на співбесіду за пів години чи навіть за годину – проблеми в цьому теж немає. Можна зібратися з думками перед співбесідою, привести себе в порядок, проговорити деякі моменти співбесіди. Вам же доведеться розповідати про себе на співбесіді, представляти себе як фахівця, а ці зайві пів години допоможуть краще налаштуватись на зустріч.
Деякі «незамінні спеціалісти» люблять більше говорити, ніж справді щось робити. Розібратися в якійсь справі таким людям не вистачає часу, а їхні дії нагадують людину, яка пиляє дерево тупою пилкою, а на всі зауваження, що, мовляв, пилку потрібно погострити, відказує: «Немає часу гострити, потрібно пиляти». Звичайно, ідеально розбиратися в якійсь справі можуть тільки дуже висококваліфіковані спеціалісти, але ми ж не говоримо про те, що треба бути фахівцем найвищого рівня, щоб знайти роботу. Ні, звісно. Але в своїй сфері діяльності, хоч-не-хоч, потрібно розбиратися.
Може бути дещо схожа ситуація – людина ніби й не говорить багато язиком, намагається щось робити, але от проблема: її знання здебільшого застарілі. Технології в деяких сферах постійно змінюються, і якщо не відстежувати появу нових – можна опинитися позаду інших. І якщо такому кандидату на співбесіді пояснюють, що потрібно володіти тими й тими технологіями – це означає, що небажання розвиватися зіграло з вами злий жарт. Постійний розвиток – це реалії 21-го століття, ігнорувати їх не варто.
Це означає, що сьогодні людина, нервово покушуючи нігті, шукає в інтернеті релевантні вакансії, цікавиться по друзях та знайомих, чи не чули вони за якісь пристойні вакансії – а вже наступного дня ця людина без емоцій лежить на дивані, і не до пошуків роботи. Чи продуктивний такий процес пошуку роботи? Звичайно, не продуктивний.
Або ще один випадок, досить розповсюджений, між іншим. Коли на роботі завал чи якісь інші проблеми, ви можете всоте обіцяти собі, що вже від завтра шукаєте нову роботу, а коли «завали» трохи влягаються, ви відкладаєте це рішення на місяць. Потім ще на місяць. І так далі. І в результаті пошук кращої роботи перетворюється у вічно нездійсненну обіцянку.
Тому цю звичку – звичку покеровуватися емоціями, коли шукаєте роботу – віднесемо до шкідливих звичок, адже вона дійсно заважає знайти пристойнішу роботу. Тож постарайтеся на майбутнє не підлаштовувати пошук роботи під свій настрій, а краще складіть певний графік, план дій – і притримуйтеся його, кращого варіанту в цій ситуації не придумаєш.
Це коли пошукач зупиняється на певному етапі, далі якого справа не рухається. Приміром, він може по декілька годин вивчати релевантні вакансії, але так і не відреагувати на них. Що цікаво, за цим криється певна причина – власна невпевненість, страх невдачі. Якщо ця шкідлива звичка вам властива, радимо частіше нагадувати собі, що працевлаштування відбувається в кілька етапів і кожен з них важливий. Складіть план і дійте, не вагаючись. Дійте сміливо.
Вживати алкогольні напої не є чимось поганим, якщо людина дотримується міри. Але якщо в людини трапляються негаразди в житті, наприклад, затягується пошук роботи – легко не помітити, як алкоголь затягує в свої обійми. Тому давайте будемо чесними – працівників, які люблять надміру зазирнути в чарку, не цінуватимуть в тих компаніях, які сповідують більш здоровий спосіб життя. Зрозуміло, що людині, яка вічно «з душком», буде важче знайти роботу.
І, нарешті, багато порадників, які теж можуть більше нашкодити, ніж допомогти. І не шкідливими порадами, зовсім ні. Уявіть собі – ви звернулися за порадою до своїх батьків, а також до своїх друзів. І до близької людини, якщо вона є. Найімовірніше, що ви почуєте хоч і непогані поради, але які відрізняються між собою. Ці поради від близьких людей можуть породити ще більше сумнівів, і таке буває. Тому не поспішайте радитися з усіма навколо, краще спробуйте прислухатися до себе. Це передусім, хоча поцікавитися думкою авторитетної для вас людини, безперечно, зайвим не буде.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.