Насправді, Jobs.ua попереджає, що бити на сполох зовсім не треба, бо мова йдеться про початок конкурсу на посаду керівника Поліцейської академії.
Спробувати себе в цьому напрямку може будь-який чинний український коп, за умови проходження спеціального тестування і співбесіди. Усім охочим потрібно заповнити анкету, розміщену на офіційному сайті патрульної поліції, та, у разі відповідності базовим вимогам, бути готовим до самого інтерв’ю.
Зі слів очільника Нацполіції України пана Князєва, анкети приймаються до 3 вересня, тому «потенційним лассардам» треба поквапитися. Також, Сергій Князєв розповів, що першого в історії України керівника Академії буде обрано за допомогою «окремої атестаційної комісії», спеціально створеної у Національній поліції для проведення цих тестувань.
Безпосередньо заняття для курсантів новоствореного закладу стартують у цьому листопаді в Києві. Першими слухачами курсів стануть новачки, які зараз прийшли працювати у патрульну поліцію. Новобранців будуть навчати згідно з вимогами сучасних стандартів, виховуючи поліцейських, котрі відповідають потребам нашого суспільства.
Голова Національної поліції також висловив своє щире сподівання на те, що першим цю історичну посаду обійматиме по-справжньому гідна її людина – самовідданий професіонал своєї справи.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.