Умеренное потребление спиртных напитков позволит снизить вероятность сердечных проблем от 40 до 60 процентов, независимо от того, какой алкоголь мужчина предпочитает - пиво, вино или крепкие напитки, утверждают врачи Гарвардского университета /США/.
Результаты 16-летнего обследования почти 9 тыс. мужчин опровергают гипотезу, что низкая сфера действия ишемической болезни сердца и редкие случаи сердечного приступа среди умеренно пьющих мужчин связаны с приверженностью к другим привычкам здорового образа жизни, а не с потреблением алкоголя, считают кардиологи Университета Бостона. Медики заверяют, что не более двух порций спиртного в день не только не повредят здоровью, но наоборот станут дополнением к правильной заботе о собственном сердце. В совокупности с физической активностью и отказом от курения разумные дозы алкоголя предоставят надёжный щит от сердечного приступа для мужского «мотора», заключают клиницисты.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?