TikTok надав величезні можливості для молодого покоління. Відтепер кожен підліток, який володіє певним рівнем креативу, вміє знімати дотепні відеоролики – може зібрати армію своїх фанатів і заробляти чималі гроші, навіть не опановуючи жодну професію.
Вслід за підлітками переваги даного застосунку оцінив великий бізнес. Сотні компаній нарівні з модними стартапами мігрують у TikTok, щоб розповідати багатомільйонній аудиторії про переваги своєї продукції в модному форматі коротких музичних відеороликів. Давайте з’ясуємо, в чому полягає причина масової появи компаній в TikTok.
Відповідь лежить на поверхні. В часи нестримного інформаційного потоку стало переважати так зване «кліпове мислення», яке полягає в швидкій і поверхневій обробці інформації, а на перше місце виходить візуальне сприйняття пропонованого контенту. TikTok став ідеальним кандидатом на цю роль: його 15-секундні відеоролики якнайкраще відповідають основним трендам у споживанні інформації пересічним користувачем мобільних пристроїв… а також ідеально підходять для подачі рекламного контенту. Виробникам контенту не залишається нічого іншого, як підлаштовуватися під смаки сучасної аудиторії і використовувати короткий формат, який засвоїться значно ефективніше, ніж навіть кількахвилинні відеоролики на YouTube, не кажучи вже про довгі пізнавальні відео.
Ось тут і криється причина світової популярності TikTok: люди у всіх куточках світу надають перевагу відеороликам, причому дивляться їх зі своїх смартфонів. У кожної другої людини на планеті є смартфон, а це означає, що для бізнесу вже сформована багатомільярдна аудиторія, тільки треба прийти і грамотно її підкорити. Дослідження наглядно демонструють, що ще кілька років тому 59% мобільного трафіку припадало на відео, а в 2022 році ця цифра зросте до 79%, як прогнозують аналітики.
Ще один великий плюс TikTok для рекламного контенту полягає в тому, що він надає блогерам і бізнесу можливості для реклами, не записуючи власне рекламу: просто знімай відеоролики і викладай їх в свій профіль, демонструючи в них свій продукт чи самого себе. Геніальність у простоті, чи не так?
Для початку – створити свій профіль і почати викладати відеоролики. Головне правило тут наступне, якщо хочете привабити велику аудиторію: креативний підхід у створенні контенту. Для цього не потрібні високобюджетні постановки; практика свідчить, що навіть низькобюджетні відео ставали вірусними завдяки вдало реалізованій ідеї. Продемонструйте своє вміння дотепно і весело подати свою продукцію, і лояльність до вашого бренду значно зросте.
Безсумнівно, це найпопулярніший інструмент для просування вашого бренду. Як працює Hashtag Challenge? Компанія придумує цікаве завдання, яке популяризують, приміром, відомі блогери, а потім підтягуються прості користувачі, використовуючи пропонований хештег. Приміром, «Sprite» провів успішну рекламну кампанію, запустивши тематичний челендж під хештегом #свежийответ, який переглянули більше 200 мільйонів користувачів! Але подібні кампанії здобувають успіх також завдяки вдалому музичному супроводу: не останню роль відіграло те, що молодь оцінила стильний трек, який звучав у кожному відеоролику.
Branded Effect можна назвати другим найважливішим інструментом для просування свого контенту. Ці маски – своєрідні фільтри, які накладаються на відео і таким чином збільшують його привабливість. Маски дуже часто застосовують в поєднанні з Hashtag Challenge. Наприклад, в минулому році «Dirol» успішно прорекламував свою нову чорну гумку, використовуючи цей інструмент. За шість днів було опубліковано близько 24 тис. відеороликів з пропонованим ефектом, а загалом хештег #Dirolдерзкийстайл набрав більш ніж 270 млн. переглядів. Це яскравий приклад, як без особливих труднощів, але застосовуючи оригінальний підхід, викликати інтерес до нової продукції.
Головний секрет популярності на цій платформі – це потрапляння в популярні тренди. Як туди потрапити? Відстежуйте найпопулярніші рекомендації, щоб розуміти смаки аудиторії. Важливо навчитися швидко вписуватися в загальні настрої, а користувачі платформи вже належним чином оцінять ті бренди, які вміють оперативно і зі смаком обіграти найактуальнішу «повістку» дня.
Користувачі TikTok цінують гумор та самоіронію. Якщо вдало впишетеся в подібний формат, кількість підписників на вашому каналі стрімко зросте.
В рекомендації TikTok дуже часто потрапляють відеоролики, в яких люди можуть впізнати самих себе. А ще людям подобається ототожнювати себе з героями фільмів та медійними особистостями, тому, вдало обігравши подібні ситуації, ваші відеоролики залетять на ура.
Використовуючи такий формат подачі контенту, ви зможете утримувати увагу аудиторії на своїй продукції чи послугах. Запустіть якийсь міні-серіал чи серію коротких мультфільмів, розповідаючи про щось із креативом і гумором, і кількість прихильників вашого каналу стрімко зростатиме.
Якщо ви ще думаєте, чи варто просувати свій бізнес, використовуючи застосунок TikTok, відповідь очевидна. Застосовуйте вищенаведені рекомендації як базу для просування свого товару чи послуг, щоб розширити свій бізнес; адже сотні мільйонів користувачів цієї платформи – це надто велика цифра, щоб нею нехтувати.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.