Головна задача HR-менеджера - пошук робочого персоналу індивідуально під компанію та під вакансію. Невірний вибір зазвичай збільшує ризик плинності персоналу чи недостатньої компетенції співробітників. І це може значно пошкодити прибутку та довірі компанії. Креативні вакансії часто потребують креативних тестових завдань, але хто сказав, що технічні вакансії не можна подавати креативно? Ми спробуємо вам допомогти в вирішенні цього завдання.
Volkswagen не просто креативно, а досить винахідливо придумали залишити своє оголошення на дні машини. Вони відправили його в машинах, які потребували ремонту в майстерні по всій Німеччині. Впевнені, що їх запрошення потрапили в руки безпосередньо кваліфікованим механікам, які його знайшли та відгукнулися.
Рекламна агенція Ogilvy була не менш креативною і оголосила пошук найкращого продавця через соцмережі. Умовою було записати відео тестового завдання з продажу. А продати необхідно було цеглину. Авторів найкращих презентацій запросили на один із найпрестижніших фестивалів реклами — «Каннські леви», а переможця запросили на стажування.
Звісно ж, гейміфікації також працює. Запросити до співпраці можна не тільки здобувачів, але й тих, хто зацікавлений вашим бізнесом. Так в свій час мережа готелів Marriott в тестовому режимі запустили гру My Marriott Hotel, в рамках просування кар’єрних можливостей. Всім гравцям було запропоновано працювати на віртуальній кухні, слідкувати за якістю продуктів, працювати з персоналом. Всі користувачам в ігровій формі розповідали, як налагоджені процеси в мережі. А тим, хто зацікавився, пропонували кар’єрну сторінку для співробітництва. Чом ні?
Студія тату Berrge Tatoo також приємно здивувала незвичним підходом найму майстрів татуювання. В газеті була опублікована об’ява із завданням розмалювати трафарет QR-коду. Виконавши завдання ідеально, здобувач потрапляв за посиланням на вакансію.
FirstMerit Bank займалися секретним рекрутерством. Вони спілкувались зі співробітниками компанії в різних нестандартних ситуаціях. Наприклад, при повернені товару чи вирішенні проблемної ситуації з клієнтом. Ті спеціалісти, які проявляли себе, як висококваліфіковані, розглядали, як потенційного співробітника на вакансію.
Покладаючись на досвід великих компаній, можна цілком підібрати найбільш дієві креативні методи підбору правильних людей індивідуально під вашу компанію. Обов’язково скористайтесь цим досвідом і порадами від Jobs.ua:
чітко й детально складайте портрет вашого потенційного здобувача,
обов’язково пропонуйте здобувачу тестове завдання, заздалегідь продумавши його деталі,
не відмовляйтесь від креативних тестових завдань, а навпаки придумайте як зі звичайного зробити цікавим,
на співбесіді не втрачайте можливості випробувати здобувача у незвичній для нього обстановці,
створюйте відповідну для інтерв’ю атмосферу.
І пам’ятайте, співробітники, яких ви приймаєте на роботу, стають вирішальним фактором успіху вашої компанії. Співробітники – це гарантія успіху компанії. Це скарб, який треба старанно шукати та всіляко оберігати.
Пошукачам не подобається формат групової співбесіди, та ейчари іноді вдаються до нього. Навіщо вони це роблять? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua, а ще розглянемо переваги й недоліки групової співбесіди.
Тоді зло мало одне обличчя. Сьогодні — інше, але суть та сама: імперські амбіції, зневага до людського життя.
День памʼяті — це не лише про минуле. Це про вибір, який ми робимо сьогодні: стояти за свободу, за життя, за правду! Слава Україні! Героям Слава!
Портал Jobs.ua розповідає, що потрібно знати про рукостискання в контексті ділового етикету.
В цій статті пропонуємо познайомитися з деякими цікавими способами заробітку, коли людина фактично заробляє гроші, не роблячи при цьому абсолютно нічого.
Розглянемо разом з Jobs.ua ще кілька цікавих професій гіпотетичного майбутнього, які зустрічаються на сторінках блискучого sci-fi роману «Сліпобачення» від визнаного майстра жанру канадського письменника Пітера Воттса.