Головна задача HR-менеджера - пошук робочого персоналу індивідуально під компанію та під вакансію. Невірний вибір зазвичай збільшує ризик плинності персоналу чи недостатньої компетенції співробітників. І це може значно пошкодити прибутку та довірі компанії. Креативні вакансії часто потребують креативних тестових завдань, але хто сказав, що технічні вакансії не можна подавати креативно? Ми спробуємо вам допомогти в вирішенні цього завдання.
Volkswagen не просто креативно, а досить винахідливо придумали залишити своє оголошення на дні машини. Вони відправили його в машинах, які потребували ремонту в майстерні по всій Німеччині. Впевнені, що їх запрошення потрапили в руки безпосередньо кваліфікованим механікам, які його знайшли та відгукнулися.
Рекламна агенція Ogilvy була не менш креативною і оголосила пошук найкращого продавця через соцмережі. Умовою було записати відео тестового завдання з продажу. А продати необхідно було цеглину. Авторів найкращих презентацій запросили на один із найпрестижніших фестивалів реклами — «Каннські леви», а переможця запросили на стажування.
Звісно ж, гейміфікації також працює. Запросити до співпраці можна не тільки здобувачів, але й тих, хто зацікавлений вашим бізнесом. Так в свій час мережа готелів Marriott в тестовому режимі запустили гру My Marriott Hotel, в рамках просування кар’єрних можливостей. Всім гравцям було запропоновано працювати на віртуальній кухні, слідкувати за якістю продуктів, працювати з персоналом. Всі користувачам в ігровій формі розповідали, як налагоджені процеси в мережі. А тим, хто зацікавився, пропонували кар’єрну сторінку для співробітництва. Чом ні?
Студія тату Berrge Tatoo також приємно здивувала незвичним підходом найму майстрів татуювання. В газеті була опублікована об’ява із завданням розмалювати трафарет QR-коду. Виконавши завдання ідеально, здобувач потрапляв за посиланням на вакансію.
FirstMerit Bank займалися секретним рекрутерством. Вони спілкувались зі співробітниками компанії в різних нестандартних ситуаціях. Наприклад, при повернені товару чи вирішенні проблемної ситуації з клієнтом. Ті спеціалісти, які проявляли себе, як висококваліфіковані, розглядали, як потенційного співробітника на вакансію.
Покладаючись на досвід великих компаній, можна цілком підібрати найбільш дієві креативні методи підбору правильних людей індивідуально під вашу компанію. Обов’язково скористайтесь цим досвідом і порадами від Jobs.ua:
чітко й детально складайте портрет вашого потенційного здобувача,
обов’язково пропонуйте здобувачу тестове завдання, заздалегідь продумавши його деталі,
не відмовляйтесь від креативних тестових завдань, а навпаки придумайте як зі звичайного зробити цікавим,
на співбесіді не втрачайте можливості випробувати здобувача у незвичній для нього обстановці,
створюйте відповідну для інтерв’ю атмосферу.
І пам’ятайте, співробітники, яких ви приймаєте на роботу, стають вирішальним фактором успіху вашої компанії. Співробітники – це гарантія успіху компанії. Це скарб, який треба старанно шукати та всіляко оберігати.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.