Процес цифровізації не оминув жодної сфери життя, оптимізуючи та покращуючи внутрішні робочі процеси. Українці все більше довіряють та перекладають певні робочі задачі чат-ботам, штучному інтелекту та автоматизації. І хоча, існує ризик, що технології витіснять багато спеціальностей в майбутньому, прихильники автоматизації все частіше наголошують на його позитивних аспектах.
Автоматизація приваблива для будь-якого бізнесу, особливо, коли є розуміння, що з його впровадженням частка роботи буде виконуватись швидше, дешевше, з найменшою ресурсною витратою. Автоматизувати й, справді, можна все, однак необхідно розуміти доцільність. Іншими словами, співвіднесіть витрати на автоматизацію та окупність інвестицій. Якщо рутина віднімає у ваших робітників левову частку часу, якщо існує людський чинник помилки тощо, рекомендуємо задуматись про автоматизацію.
Рекрутинг не виняток, це сфера діяльності, яка також може бути ефективно автоматизована та приносити ще більший результат, підбираючи найкращий персонал on a board. Для багатьох рекрутерів автоматизація їх роботи — важливе покращення, що дає змогу не відриватися на незначні завдання, налагодити швидкість та ефективність підбору невідповідного вимогам здобувача. Перш ніж розуміти, як автоматизація спростить рекрутинг в компанії, необхідно знати потреби компанії. Отже, пропонуємо виходити з потреб компанії та на основі цього підібрати потрібні корисні інструменти.
Ви хочете, щоб ваш пошук був ефективнішим
Безумовно, підбір персоналу з метою швидше закрити вакансію, значно буде відрізнятися від розумного пошуку, до якого доклали більше зусиль та врахували більше чинників. Кандидатів завжди багато, а рекрутер один і йому необхідно переглянути всіх кандидатів, з усіма провести співбесіду та проаналізувати кожну комунікацію, не враховуючи інші тонкощі кожного вакансії. Компанія автоматизованого забезпечення Hubspot зробила висновок, що 80 % рекрутерів підвищують власну ефективність, коли автоматизують власну роботу.
Ви бажаєте створити базу здобувачів
У вас досі немає бази здобувачів або вона не ефективна, не працює на ваші потреби. Уявіть собі, за даними соцмережі LinkedIn, не існує поняття пасивного здобувача. Кожний другий готовий розглядати вашу пропозицію, якщо її умови конкурентні. Тому автоматизація здатна створити такий список здобувачів, до якого ви зможете звертатися при необхідності, шукати відповідних кандидатів та швидко зачиняти вакансії.
Вам хочеться швидше залучати талановитих спеціалістів
Чим талановитіший спеціаліст, тим більше відповідає він вимогам вашої вакансії, безумовно, тим цікавіше ідеї він пропонує та використовує в роботі. За дослідженнями багатьох рекрутингових компаній, талановиті кандидати витрачають до двох тижнів на пошук роботи. А це значить, автоматизуючи власну роботу, рекрутер зможе встановлювати правильний контакт з кожним здобувачем, складати такі меседжі та листи, які зацікавлять потрібного вам здобувача.
Ви маєте на меті об’єктивніше оцінювати кандидатів
Так складно іноді зрозуміти, чи підходить кандидат в компанію, обрати того чи іншого спеціаліста, що дуже схожі за уміннями. На жаль, на початковому етапі майже не зрозуміло, чи підходить кандидат взагалі, адже завжди існують й інші чинники, на які ви можете не звернути увагу. Автоматизація оцінки кандидатів зможе допомогти виставити об’єктивні оцінки здобувачам та виявити процент відповідності кандидата вимогам вакансії.
Календар важливих зустрічей
Рекрутер вимушений майже кожен день організовувати та проводити онлайн чи офлайн зустрічі. Вести календар зустрічей важливо та зручно наочно, особливо, якщо він завжди перед очима чи має можливість нагадувати вам заздалегідь про назначені співбесіди. Щоб не загубити жодну зустріч та не забути про проведення інтерв’ю автоматизуйте систему та фіксуйте їх в календарі, зазначаючи час та інші важливі деталі.
Налаштування воронки вакансій
Як таке поняття «воронки» пройшло з маркетингу, де маркетолог вибудовує воронку аудиторії, де веде кожного покупця до результату, тобто покупки. Уявіть, що результатом роботи рекрутера є продаж вакансії. Тому воронка вакансії формує аудиторію найбільш зацікавлених спеціалістів у вашій компанії та вакансії. Відповідно вони утворюють ефективну аудиторію здобувачів.
Бібліотека вакансій
Якщо рекрутер обслуговує довгий час одну й ту ж сферу, то в нього точно вже є стандартні вимоги до вакансій, які він оптимізує та змінює під певні запити. Тому цілком буде зручно автоматизувати цю роботу, створивши бібліотеку вакансій під кожну можливу спеціальність.
Планування співбесіди
Ви спланували час співбесіди, та цього недостатньо для проведення ефективної зустрічі. Необхідно планувати й перебіг інтерв’ю, щоб зробити та спитати все заплановане та необхідне. Для цього необхідна якісна підготовка. Розбийте зустріч поетапно та готуйтесь до кожного етапу послідовно.
Перевірка анкетних даних здобувачів
Якщо ви набираєте велику кількість співробітників, попередня перевірка інформації може уповільнити процес. Існують зручні сервіси, які перевіряють анкетні дані кандидата та його минулий досвід. Це ще одна можливість зекономити час і не дзвонити минулому роботодавцю кандидата.
Шаблони для комунікацій
Оптимізовані шаблони для комунікацій допоможуть вам підвищити власну ефективність на 20 % за допомогою економії часу. Ви можете у такий спосіб створити шаблонні повідомлення про запрошення здобувача на співбесіду, запити на рекомендації, остаточне рішення про найняття. Є такі розповсюджені причини відмови, як от невідповідність певним критеріям, для яких достатньо шаблонної відповіді, найчастіше це на початковому етапі, етапі знайомства з вакансією чи проходження тестового завдання.
Електронний підпис
В роботі рекрутера дуже полегшить життя електронний підпис. Така маленька дрібничка здатна зекономити вам час при створенні та надсиланні листів. І це доволі зручно, усього одна кнопка здатна зафіксувати ваші контактні дані, обов’язково користуйтесь цією функцією.
Слідкуйте за статусом здобувача
Трапляється й таке, що ви розглядаєте можливість співпраці одразу з декількома здобувачами, розраховуєте, що один з них точно залишиться з вами, однак, в результаті виявляється, що останній також вже закрив свій пошук роботи. Автоматизуйте відстежування статусу здобувача і ви завжди будете в курсі, скільки активних здобувачів на вашому рахунку.
Генерація звітності
Ви можете підібрати зручні сервіси звітності для рекрутерів та HR та отримувати аналітику швидко, якщо вам необхідно оперативно звітувати про виконану роботу.
Пам’ятати, що технології мають на меті допомогти розкрити потенціал та підвищити ефективність, а не повністю замінювати пошукові процеси собою.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?