Чи відомо вам, що вигорання включено до 11-го перегляду Міжнародної класифікації хвороб, як професійне явище. Воно не класифікується як медичний стан, тобто не вважається хворобою. Згідно з МКБ-11 вигорання – це синдром хронічної перевтоми та стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратись. В цей час в Японії фіксують сотні смертей сумлінних працівників, яких вбиває перевтома на робочому місці. А в Україні проблема вигорання тільки посилилась у зв’язку із віддаленою роботою багатьох спеціалістів, які часто нехтують перервами та не контролюють власний тайм менеджмент.
Нам стало цікаво і ми опитали спільноту сайту Jobs.ua про те, що вони роблять, коли відчувають вигорання. Деякі результати виявились цілком логічними, а деякі шокували. Читайте статтю та дізнавайтесь результати опитування.
Наслідки вигорання працівників всередині компанії зазвичай переносяться складно, але передчасне виявлення, профілактика запобігають розвитку та розповсюдженню всередині колективу. Бо найчастіше це
Виявити вигорання працівника просто, за допомогою спеціалізованого тестування персоналу. Але кваліфікований та уважний менеджер з персоналу може помітити ознаки й без тесту:
Більшість спеціалістів, помічаючи за собою вигорання, намагаються самостійно впоратись з цим станом. Дані опитування показують, що 35% бере відгул чи відпустку, щоб змінити картинку та розвантажитись. Це дуже добре впливає на емоційний та психічний стан працівника, який знаходиться на межі вигорання. Ще 35% намагаються побороти власні емоції й придумують доволі різні для цього способи. Комусь допомагає зміна видів роботи з монотонної на творчу. Хтось додається до шкідливих звичок тощо. 21% спеціалістів розуміють, що справи кепські й починають серйозно займатися удосконаленням розпорядку дня, тайм менеджменту, щоб якось знайти час на відпочинок протягом дня та відновленням сил. 7% опитаних розв'язують такі питання з психологом. Сподіваємось з часом кількість таких усвідомлених спеціалістів, які турбуються про свої психологічні стани, буде збільшуватись. Жахливо, але жодна людина не проголосувала за варіант, в якому спеціаліст за допомогою комунікації домовляється з керівником про зниження навантаження та скарби на перевтому. В будь-якому разі, з керівником чи то з менеджером по персоналу, якщо існує така проблема, вона має озвучуватись та вільно обговорюватись в команді. Читайте також статтю про те, як повідомити на роботі, що ви на межі вигорання.
Піклуйтеся про своїх працівників та інвестуйте таким чином в продуктивність бізнесу.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.