RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Советы соискателю
  5. Як змінити своє життя на краще: які звички для цього потрібні

Як змінити своє життя на краще: які звички для цього потрібні

30.03.2020 633
Як змінити своє життя на краще: які звички для цього потрібні

Як змінити своє життя на краще: які звички для цього потрібні

30.03.2020     633

Чи знаєте ви, що успіх можна залучати за рахунок звичок і певних правил? Саме вони визначають потенціал людини в досягненні високих результатів. У всіх є певні навички, уміння і знання. Але тільки деякі досягають справжнього успіху. І причина не в фортуні. А саме в тому, що ці люди вміють, нехай і на підсвідомому рівні, розвивати свої досягнення, нарощувати позитивні результати. І що найбільш важливо — цьому можна навчитися!

7 звичок, які змінять твоє життя

Щоб привернути успіх, потрібно переглянути своє ставлення до сьогодення. У найзапекліших скептиків і песимістів зазвичай такий «фокус» не виходить. В той час як у людей, які вміють знаходити позитивні якості в будь-якій ситуації, навпаки, більше шансів досягти високих результатів. І починати шлях до успіху варто з себе. Для цього варто ввести декілька простих звичок, які допоможуть налаштуватися на «хвилю успіху»:

  1. Ранні підйоми.
  2. Читання хоча б у невеликих обсягах.
  3. Методика «Правило п’яти».
  4. Вміння хвалити інших.
  5. Завжди виконувати обіцянки.
  6. Не тягнути ковдру на себе, вміти визнавати значимість інших.
  7. Ділитися.

Ну а тепер детальніше розберемо кожну установку, щоб зрозуміти, як вона може вплинути на успішність.

Ранні підйоми

Буквально кожна людина, яка досягла успіху в чому-небудь, прокидається з першими променями сонця. Ранні підйоми — це можливість зробити свій день довшим, виконати більше роботи, досягти кращого результату. Крім того, ранкові години, наповнені спокоєм і розміреністю, — це зручна можливість побути наодинці з самим собою, осмислити зроблене і побудувати нові плани.

Буквально всі видатні підприємці (наприклад, глави відомих компаній Disney, Apple, Starbucks тощо) прокидаються рано. І їх досягнення — яскравий доказ того, що установка працює.

Щоб привити собі таку звичку, варто починати з малого — спробувати поступово вставати на 15 хвилин раніше і давати собі кілька днів, щоб звикнути до нового часу, а потім знову відсувати його. Спершу буде непросто. Однак вас приголомшить той факт, наскільки більше справ виходить зробити протягом дня за рахунок «якихось» 15–30 додаткових хвилин.

звички

Ні дня без рядка, або чому корисно читати

Сприймайте цю навичку як інвестицію в себе, свій саморозвиток. Хоча б 30 хвилин читання можуть забезпечити вас новою інформацією, корисними знаннями, які можна застосувати для досягнення більшого результату.

Привчити себе просто: потрібно намагатися брати книжку в руки кожен день. І час читання не має значення. Можна присвятити заняттю ті 30 хвилин, які з'являться у вас вранці, якщо навчитеся раніше вставати. До речі, читати потрібно корисну літературу: книги по особовому розвитку, професійну періодику.

Золоте «правило п’яти»

Це унікальна методика, яка здатна забезпечити круті результати. Думки, мрії про багатство, успішність просто так не допомагають поліпшити життя. Важливі конкретні заходи.

Методика «правила п'яти» побудована на тому, щоб кожен день робити 5 якихось важливих справ для досягнення своєї мети, успішності. А якщо є можливість виконати більше, то потрібно її використовувати. У цьому питанні немає «стелі». Але важливо намагатися робити мінімум 5 справ за день, не відкладаючи їх рішення на завтра.

Як привити таку звичку? Все просто: з вечора або з ранку, до того як включитися в роботу, варто написати 5 найбільш важливих справ, які потрібно зробити за день заради досягнення успіху. Але треба прикласти всі зусилля, щоб виконувати їх протягом цього періоду.

Навчіться хвалити інших

Пам'ятаєте, коли щиро схвалили кого-небудь з близьких, друзів або знайомих? А похвала породжує позитивну енергію, яка сприяє поліпшенню навколишнього оточення. Звичайно, компліменти повинні бути щирими, не потрібно прикидатися, бо ефект буде зворотним. Справжні лідери хвалять роботу інших людей, тим самим досягаючи згуртованості в колективі, більшої продуктивності роботи.

Навчитися просто: можна для початку ввести звичку робити компліменти близьким. Ось побачите, незабаром похвала стане присутньою у ваших зверненнях і до друзів, колег, підлеглих. І тим самим зміниться ставлення цих людей до вас, покращиться самовіддача.

Тримайте слово

Всього лише одна невиконана обіцянка може зруйнувати вашу репутацію в очах інших: підлеглих, партнерів по бізнесу, колег. Заведіть звичку тримати своє слово. А якщо це неможливо, то тверезо ухвалювати рішення і не давати його зовсім.

Щоб зрозуміти взаємозв'язок з успіхом, лише зазначимо, що ваша мета — це свого роду обіцянка, тільки дана самому собі. І якщо її тримати, то можна досягти більшого. Почати можна просто в цей момент. Дайте собі обіцянку зробити хоч щось корисне для свого бізнесу протягом дня і дотримуйтесь його.

Спочатку буде складно. Але почніть з меншого, а потім поступово ставте великі цілі, даючи обіцянку їх досягти і виконуючи її.

Не применшуйте значущості інших

Думаєте, що ваші близькі видають результати — це тільки ваша заслуга? А як же ті люди, які дали вам життя, освіту, поділилися навичками і досвідом, підтримали? Адже це основні чинники вашого сьогоднішнього успіху. І якщо б їх не було, то не факт, що ви чогось досягли або навіть народилися на світ. Та навіть клієнти, які купують продукцію, замовляють послуги, теж сприяють досягненню вами успіху.

Якщо зрозуміти цей принцип, то можна швидше навчитися довіряти людям, делегувати їм свої завдання. І це вірний шлях до розвитку бізнесу.

Порада: щоб досягти більшого, потрібно сколотити згуртовану команду, яка працювала б на загальний результат. Одному перевершити конкурентів не вийде. Пам'ятайте: ви самі просто фізично не здатні якісно виконувати всі завдання і вести процеси на своєму підприємстві. Зате це можливо зробити дружнім колективом.

звички на роботі

Вмійте ділитися з іншими

Дуже багато відомих особистостей, мільйонерів і видатних людей не скупляться на пожертви, а деякі так в принципі віддають дуже багато на потреби суспільства. І справа не в тому, що у них багатомільйонні статки. Адже, погодьтеся, пожертвувати 100 000 набагато складніше морально, ніж віддати 10$. Однак сильні світу цього не скупляться і на більш «кругленькі» суми.

Ділитися із суспільством — це особлива риса, яку потрібно виховувати з малого. Якщо комусь важко віддати 10, то він ніколи не поділиться і 100 000. А бажання посильно допомогти іншим стимулює розвиватися, заробляти ще більше, щоб можна було ділитися без шкоди для власного добробуту.

Привити собі таку непросту звичку досить не просто. Варто почати з того, щоб вносити хоч невеликий внесок у життя суспільства. Притому робити це потрібно прямо зараз, не чекаючи моменту, коли ви станете успішним і багатим, мотивуючи це тим, що тоді грошей буде достатньо. Важливо зрозуміти — матеріальних благ рідко буває в міру, навіть якщо вони позначені величезними цифрами. Завжди знайдуться «статті витрат» і «діри», куди можна спрямувати свої гроші. Але треба навчитися їх примножувати. Що, як не бажання уникнути скрути, поділившись з іншими, здатне спонукати до досягнення більшого успіху?

Як бачимо, всі установки прості. І повірте, вони працюють, якщо їх притримуватися. Або ще краще — перевірте на власному досвіді.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх