Сучасний інтернет – це не лише простір, за допомогою якого роботодавець може перевіряти інформацію про кандидата, але й можливість перевірити кандидату самого роботодавця, щоб не наражати себе на ризик потрапляння до роботи в нечесний бізнес та інші неприємності.
Інтернет має безліч сайтів, форумів та спеціальних ресурсів, де працівники залишають свої відгуки та враження про роботодавців. Більшість українців-шукачів роботи, відшукує та уважно читає відгуки про роботодавців в інтернеті, й чверть з них довіряє знайденому не перевіряючи інформації. При цьому, досить наївно вважати, що вся інформація, яку ви зможете знайти на таких сторінках «світового павутиння», правдива та така, що відповідає дійсності.
Тож, як відрізнити правду від неправди, шукаючи відгуки про роботодавця на роботу до якого ви збираєтеся влаштовуватися? Давайте розбиратися «по черзі» питань.
Сперш, треба визнати, що за своєю природою, людина здатна сприймати позитив, як «те що має бути», водночас, дуже боляче сприймаючи, навіть, невеликий негатив, роблячи з нього глобальну кривду та охоче ділячись образою з оточуючими. Придивіться до скарг, що можна легко знайти на ту чи іншу компанію-роботодавця. Здебільш вони одноманітні та демонструють обурення людини корпоративною політикою роботодавця, конкретними, здебільш керуючими, особистостями, не задовільним для них, рівнем заробітної плати або питань, що пов’язані з виплатами грошей.
Якщо чесно, та такі проблеми можуть час від часу виникати в будь-якого роботодавця, тож працівник, якому пощастило працювати там у цей період, навряд чи зможе пригадати щось гарне, тим паче, коли не став терпіти та пішов з роботи. Інша справа, коли такі проблеми – постійний супутник горе-роботодавця. У такому разі, можна й замислитися, чи є сенс працювати на нього.
Як, погані, так й гарні відгуки, сьогодні пишуть й спеціально найняті роботодавцем люди. на жаль, вистачає спеціалістів, що за винагородження здатні «підкинути» проти вказаної особи негативчику, описуючи вигадані проблеми досить реально та понижаючи рівень довіри до роботодавця. Також, існують й ті, хто навпаки, пише відгуки-спростування того негативу, що вже було виказано у бік компанії. Тут також, одразу не можна розуміти, чи то протидія нападкам, що «ллють бруд» на чесне ім’я роботодавця, чи то панічні дії того, хто має чимало «вдячних» працівників, що ображені дійсно нечесними діями останнього.
Перш за все, побачивши відгуки про роботу на офіційному сайті компанії, можна звернутися до особи, що його розмістила. На багатьох ресурсах відгуки можна залишати тільки після підтвердження факту існування акаунту з якого відправлено відгук. До речі, якщо серед відгуків є такі, що були розміщені з анонімних чи «одноразових» скриньок та адресів, скоріше за все – це робота спеціально проведена для того, щоб «підмочити» комусь його репутацію.
Чим складніше система реєстрації на ресурсі з відгуками, тим менше шансів у спеціальних програм- ботів та злих анонімів на те, що їх «скарги» опублікують на цьому сайті.
На деяких ресурсах, є офіційна можливість побачити з яких IP-адрес було відправлено відгуки. Багато однотипних (гарних чи поганих) відгуків, що були з де-кількох схожих адрес, вже мають насторожити та спробувати перевірити інформацію іншим чином.
Від самого ресурсу, на якому публікуються відгуки, звичайно багато що залежить. Але, якщо вам дійсно потрібна правдива інформація, намагайтеся знайти «перші вуста», що можуть вам розповісти про справжній стан речей. Питаючи в такої людини про правдивість інформації, що ви знайшли, не треба очікувати відвертості: скоріше за все, ви зможете почути щось, що викликатиме сумніви, якщо певні постійні проблеми в компанії, насправді мають місце відбуватися. Коли щось не так та довгий час – приховати таке можна лише використовуючи ресурси на рівні державної розвідки. Тому, чим більше ви знайдете думок про одного роботодавця чи одну проблему, тим вірніше складеться й ваша власна думка.
Навіть пряме питання рекрутеру про наявність тих чи інших відгуків на сайті може прояснити ситуацію. Ви побачите, як сприймає таке опонент та почуєте, що він скаже «у виправдання». А вже після цього, інтуїція допоможе прийняти правильне рішення щодо роботи.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.