RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Account manager в Киеве
  5. Account manager
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Account manager

Заблокировано
16 000 грн.
 22 октября 2019  Город: Киев
Возраст:38 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Реклама, маркетинг, PR; Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам

Описание

Знання ПК, Microsoft Office, 1С-Підприємство. Особисті якості[ змінити ] [ x ] Комунікативність; Цілеспрямованість; Обов'язковість; Присутнє інноваційне мислення; Організованість; Працьовитість; Порядність; Відповідальність; Здібності до керівничих посад. Наполегливість; Швидке навчання і творчій підхід до вирішення поставлених задач; Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей; Без шкідливих звичок.

Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами. Великий досвiд в спiлкуванню по телефону. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера. Досвiд проведення дiлових семiнарiв.

Менеджером відділу торгівлі елітної продукції. Тра 2007 - по сьогодні (5 років 4 міс) ТОВ «Декосан» від 20 до 50 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Спеціалізація ТОВ «Декосан»: виробництво сонцезахисних систем.)

Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Проведення переговорiв, прийом та оформлення замовлень по телефону. Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори); Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан"; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан"; Аналітика фінансових звітів; Проведення ділових семінарів; Організація персоналу на виробництві; Планування власного робочого часу; Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів; Проведення контролю якості товару під час його виробництва; Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);

Менеджером відділу торгівлі. Жов 2006 - Кві 2007 (7 міс) ТОВ «Затишна оселя» Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (»: Імпорт міжкімнатних дверних блоків російської торгівельної марки «Дера».) Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Оформлення документації купівлі/продажу; Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами; Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Пошук нових клієнтів; Аналітика маркетингового ринку; Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників; Формування дилерської системи; Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Менеджером відділу торгівлі Жов 2005 - Тра 2006 (8 міс) ТОВ «Мабелек» до 20 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Імпорт світлотехнічної комплектації з Італії.) Особові обов'язки: Пошук нових клієнтів; Ведення переговорів з потенційними партнерами; Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців; Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0); Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.) Планування робочого часу.

Менеджер в сфері обслуговування. Вер 2003 - Жов 2005 (2 роки 2 міс) ТОВ «Смачна картопля» від 100 до 500 співробітників; Послуги для населення - інше

Особові обов'язки: Організація персоналу; Спілкування з людьми; Адаптація до попиту товару та оперативна реакція до ситуації, яка склалася з ціллю прибутку; Вміння знайти швидко оптимальний варіант для вирішення проблем в будь-якій складній ситуації. Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду администратора.

Опыт работы

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)
ТОВ "Fillin" ((Послуги для бізнесу - інше)), Киев
07.2018 − 01.2019 (6 месяцев)
  • Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
  • Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками, ініціація необхідних погоджень для оперативного прийняття рішень.
  • Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0)
  • Взаємодія з замовником з приводу фінансових питань, забезпечення документообігу відповідно до внутрішньокорпоратвних правил і процедур (акти/рахунки)
  • Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу,який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
  • Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
  • Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
  • Моніторинг рентабельності проектів в розрізі Замовників, зіставлення витрат по проектам, ведення аналітичних таблиць в динаміці протягом року.
Account manager
ТОВ «UA MUSIC» ((Медіа / ЗМІ)), Киев
09.2015 − 06.2018 (2 года 9 месяцев)
  • Пошук та проведення переговорів, що до співпраці з молодими виконавцями.
  • Підготовка та передача матеріалів для формування особистих акаунтів виконавців на порталі.
  • Планування та конрооль робіт ввідділу дизайну та контенту.
  • Запуск та ведення рекламних проектів.
Account manager
«Рекламного агентства EPIGRAPH» (Реклама та PR-послуги), Киев
04.2014 − 05.2018 (4 года )
  • Робота з базою клієнтів.
  • Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація.
  • Запуск і ведення проектів.
  • Організація і проведення рекламних компаній клієнтів.
  • Аналіз статистичних даних та динаміки продажів (рентабельність, прибутковість) та оперативна робота з показниками.
  • E-mail розсилки по базі клієнтів.
  • Створення та ведення інформаційної бази.
  • Організація та проведення тематичних заходів.
  • Інформаційна підтримка клієнта.
  • Проведення ділових зустрічей та переговорів.
  • Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення закріплених показників, ведення звітності, презентації.
  • Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів.
  • Моніторинг мережі і преси.
  • Розгорнута звітність перед керівництвом.
Менеджером відділу торгівлі елітної продукції
ТОВ «Декосан» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Киев
04.2007 − 09.2013 (6 лет 5 месяцев)
  • Робота з дилерською мережею клієнтів компанії.
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори).
  • Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан".
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан".
  • Аналітика фінансових звітів.
  • Проведення ділових семінарів.
  • Організація персоналу на виробництві.
  • Планування власного робочого часу.
  • Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів.
  • Проведення контролю якості товару під час його виробництва.
  • Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів).
Менеджером відділу торгівлі
ТОВ «Затишна оселя» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Киев
09.2006 − 04.2007 (7 месяцев)
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення документації купівлі/продажу.
  • Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
  • Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами.
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Аналітика маркетингового ринку.
  • Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників.

Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Менеджером відділу торгівлі
ТОВ «Мабелек» (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Киев
10.2005 − 05.2006 (7 месяцев)
  • Ведення переговорів з потенційними партнерами;
  • Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців;
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0);
  • Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.)
  • Планування робочого часу
Менеджер в сфері обслуговування
ТОВ «Смачна картопля» (Послуги для населення - інше), Киев
05.2003 − 10.2005 (2 года 5 месяцев)

Особові обов'язки:

  • Організація персоналу.
  • Ведення касової документації.
  • Підготовка та здача щоденних звітів керівництву.
  • Планування власного робочого часу.
  • Планування та оформлення замовлень продукції у постачальників, контроль її доставки.

Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду адміністратора.

Образование

Міжнародні відносини
, 06.2002 − 07.2006 (4 года )
Київський університет економіки та права КРОК (Киев)
полное высшее,  −

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего, Испанский - Начальный
Дополнительно: Українська (рідна) Можу проходити співбесіду цією мовою, Російська можу проходити співбесіду цією мовою

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Пакет MC Office, Outlook, 1С, Інтернет, Joomla.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості Редагувати Комунікативність. Організаційні здібності. Націленість в роботі на результат. Обов'язковість. Організованість. Працьовитість. Пунктуальність. Порядність. Відповідальність. Здібності до керівничих посад. Наполегливість. Здібності до швидкого навчання. Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей. Без шкідливих звичок.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Працювати в перспективній компанії з можливістю самореалізації та кар'єрного росту. Бути фінансово забезпеченою.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх