Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Знання ПК, Microsoft Office, 1С-Підприємство. Особисті якості[ змінити ] [ x ] Комунікативність; Цілеспрямованість; Обов'язковість; Присутнє інноваційне мислення; Організованість; Працьовитість; Порядність; Відповідальність; Здібності до керівничих посад. Наполегливість; Швидке навчання і творчій підхід до вирішення поставлених задач; Присутня зацікавленість до пізнання нового та удосконалення своїх професійних якостей; Без шкідливих звичок.
Професіонал з великим практичним досвідом успішних продаж та взаємовідносин з клієнтами. Великий досвiд в спiлкуванню по телефону. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера. Досвiд проведення дiлових семiнарiв.
Менеджером відділу торгівлі елітної продукції. Тра 2007 - по сьогодні (5 років 4 міс) ТОВ «Декосан» від 20 до 50 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Спеціалізація ТОВ «Декосан»: виробництво сонцезахисних систем.)
Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Проведення переговорiв, прийом та оформлення замовлень по телефону. Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори); Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан"; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан"; Аналітика фінансових звітів; Проведення ділових семінарів; Організація персоналу на виробництві; Планування власного робочого часу; Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів; Проведення контролю якості товару під час його виробництва; Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів);
Менеджером відділу торгівлі. Жов 2006 - Кві 2007 (7 міс) ТОВ «Затишна оселя» Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (»: Імпорт міжкімнатних дверних блоків російської торгівельної марки «Дера».) Особові обов'язки: Робота з бухгалтерською програмою 1С; Оформлення документації купівлі/продажу; Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами; Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами; Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву; Пошук нових клієнтів; Аналітика маркетингового ринку; Планування щомісячних замовлень товару, для постачальників; Формування дилерської системи; Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).
Менеджером відділу торгівлі Жов 2005 - Тра 2006 (8 міс) ТОВ «Мабелек» до 20 співробітників; Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт (Імпорт світлотехнічної комплектації з Італії.) Особові обов'язки: Пошук нових клієнтів; Ведення переговорів з потенційними партнерами; Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного з покупців; Робота з бухгалтерською програмою 1С(8.0); Оформлення первинної документації(рахунки-фактури, накладні і ін.) Планування робочого часу.
Менеджер в сфері обслуговування. Вер 2003 - Жов 2005 (2 роки 2 міс) ТОВ «Смачна картопля» від 100 до 500 співробітників; Послуги для населення - інше
Особові обов'язки: Організація персоналу; Спілкування з людьми; Адаптація до попиту товару та оперативна реакція до ситуації, яка склалася з ціллю прибутку; Вміння знайти швидко оптимальний варіант для вирішення проблем в будь-якій складній ситуації. Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду администратора.
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).
Особові обов'язки:
Власні досягнення: підвищення з посади працівника в сфері обслуговування на посаду адміністратора.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Account manager в Києві"