Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Компанія в якій я працювала Крю́їнгова агенція.
Вона надає послуги спеціалізованим судноплавним компаніям. Послуги з організації екіпажу морського та суднового управління, що включає управління всіма різними видами діяльності, що виконуються екіпажем на борту суден, а також супутні адміністраційні послуги на березі.
Підбір екіпажу на пароходи, що потребує судовласник. Визначення рівня професійності моряків для подальшого їх трудовлаштування.
Тому в мене вид діяльності був пов'язаний з різноманітними функціями адміністративного направлення.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ, ЯКІ Я ВИКОНУВАЛА:
▪️Прийом вхідних міських дзвінків (загальна консультація та координація з організаційних питань компанії);
▪️Перевірка правильності оформлення медкомісій, сертифікатів, дипломів та ін. документів у відвідувачів (моряків);
▪️Логістичні функції з документами(відповідальність та контроль за прийом-отримання документів, фіксація та облік наявності документів фізичних осіб; відправка документів до інших філій та особисто фізичним особам на адреси та інші країни на необхідні адреси);
▪️ Запис на прийом відвідувачів(моряків) для проходження внутрішніх тренінгів за спеціальностями, контроль і фіксація проходження тренінгів у базах даних компанії;
▪️ підписання контрактів (між організацією та відвідувачами-моряками).
ОСВІТА:
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), отримала диплом спеціаліста, з повної вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит» з кваліфікацією бухгалтера-аналітика.
Закінчила курси «1С Бухгалтерія 7.7», для поліпшення знань з програмами ПК(Word, Excel, Microsoft Office Access(Database).
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор в Киеве"