Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Основні обов'язки: • Прийом та зустріч пацієнтів,надання інформації щодо послуг,
вартості та розкладу лікарів.
• Запис пацієнтів на прийом, ведення телефонних дзвінків.
• Створення комфортних умов для очікування пацієнтів.
• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні.
• Проведення оплати за послуги.
• Координація робочого процесу, зокрема, в частині запису пацієнтів.
• Співпраця з керівництвом та іншими співробітниками.
• Інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні та вжиття заходів для їх усунення.
Основні обов'язки:
• Підбір персоналу.
• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту.
• Розробка та написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню.
• Ведення опису надання послуг складу недільноі? та місячноі? звітності відповідно до вимог організаціі?.
• Інші зобов'язання, визначені організацією.
Основні обов'язки:
• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту.
• Розробка графіків і написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню.
• Ведення опису надання послуг складу недільної та місячної звітності відповідно до вимог організаціі?.
• Інші зобов'язання, визначені організацією.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор в Киеве"