Вход на сайт
Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
У ролі Інженера з комп'ютерних систем адміністрував операційну систему Unix я управляв корпоративними серверами, вирішуючи завдання щодо налагодження та підтримки інфраструктури. Розробляв та впроваджував стратегії забезпечення безпеки даних та резервного копіювання. Забезпечував високий рівень доступності системи та ефективне вирішення проблем для забезпечення безперебійної роботи корпоративного середовища.• Видача віртуальних машин з OS Linux server.
• Встановлення OS на фізичні сервери та її налаштування.
• Створення користувачів та контроль sudoers прав
• Створення "gold" образів для віртуальних серверів.
• Troubleshooting • Відкриття кейсів
• Оброблення звернень адміністраторів та інцидентів моніторингу
• Консультації по діючим та новим проектам.
• Реалізація налаштувань для підвищення кібербезпеки.
• Супровід нових проектів згідно внутрішніх вимог та процедур компанії.
• Усунення вразливостей рівня ОS.
• Автоматизація рутинних задач за допомогою ansible playbook/AWX/Ansible Automation Platform.
• Розробка і актуалізація внутрішніх процедур та інструкці
.• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Розвиток інфраструктури згідно стратегії компанії.
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
• Адаптація до нових умов роботи.
Повний супровід та підтримка робочих місць співробітників компанії (Service Desk).
• Видача/заміна обладнання для нових та діючих співробітників компанії.
• Створення "gold" бразів Windows OS та встановлення їх на нове обладнання.
• Актуалізація та оновлення OS Windows на діючому обладнанні.
• Супровід принтерів - усунення несправностей / заміна картриджів / передача на гарантійний ремонт.
• Встановлення стандартного та специфічного програмного забезпечення, вирішення неполадок у випадках помилок при роботі з ПЗ.
• Діагностика несправностей на комп'ютерах та ноутбуках рівнів Hardware /OS та їх усунення.
• Адміністрування Windows Deployment Services.
• Написання інструкцій для роботи з ПЗ.
• Перенесення данних зі старого обладнання на нове.і таке інше.
У моєму досвіді як оператора call-центру в телекомунікаціях мої обов'язки включали відповідь на вхідні дзвінки від клієнтів, консультування щодо послуг та розв'язання їх проблем. Я активно використовував системи CRM для реєстрації звернень та ведення бази даних. Мої навички спілкування і вміння ефективно вирішувати конфліктні ситуації допомогли підвищити рівень задоволеності клієнтів та знизити час очікування в черзі.
Надавав технічну підтримку та консультував корпоративних клієнтів з питань функціонування програмного забезпечення та обладнання. Вирішував проблеми з підключенням до мережі, налаштуванням пристроїв та усуненням несправностей. Забезпечував швидке вирішення технічних проблем.• Старший зміни • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів• Постійне навчання та розвиток професійних навичок• Фіксація звернень в системі CRM
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор ОС Unix в Киеве"