RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Адміністратор готелю в Киеве
  5. Адміністратор готелю
Предложить вакансию
Миколаєнко Уляна

Адміністратор готелю

Заблокировано
8 000 грн.
 11 ноября 2020  Город: Киев
Возраст:23 года
Режим работы:посменная работа
Рубрики: Гостиничный бизнес; Руководство
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

помічник адміністратора готелю
Рейкарц (Готель), Каменец-Подольский
02.2019 − 03.2020 (1 год )

оформлення броні номерів;

прийом і розміщення гостей готелю;

проведення розрахунку постояльців і виселення;

підготовка звітної документації;

донесення інформації клієнтам готелю про правила перебування, послуги, що надаються та ін .;

контроль виконання постояльцями правил внутрішнього розпорядку готелю;

прийом дзвінків, електронної пошти;

рішення різних конфліктних ситуацій;

контроль роботи і якість обслуговування персоналу готелю;

виконання окремих службових завдань безпосереднього начальника;

рішення адміністративно-господарських питань.

Образование

Кам’янець-Подільський індустріальний коледж (Каменец-Подольский)
241 Готельно-ресторанна справа
средне-специальное, 09.2017 − 02.2020 (2 года 5 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Английский - Выше среднего, Польский - Выше среднего, Русский - Продвинутый (свободно), Немецкий - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Internet.Робота з оргтехнікою (принтер, факс, сканер, ксерокс)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: комунікабельна; пунктуальна; уважна; швидко вчуся; енергійна; працьовита; доброзичлива і відкрита; аналітичний склад розуму; ініціативна. Стресостійкість, вміння домовлятися з конфліктними людьми. Організовую діяльність персоналу таким чином, щоб у постояльців залишилися тільки позитивні спогади про цей готель. Швидко реагую на скарги і прохання. Знайома з правилами готельного бізнесу. У роботі дотримуюся міжнародних стандартів обслуговування клієнтів.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх