Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Обробка вхідних заявок ( постійних і нових клієнтів);
Залучати нових клієнтів, переговори, укладання договорів;
Виїзди на заміри об’єкта;
Підготовки технічного завдання для виробництва;
Контролювання якість виконання замовлення від розробки макету до установки на об’єкті;
Приймання звернень від населення про аварійні та надзвичайні ситуації в місті;
Надавати інформацію про стан газо-, водо- ,електро- ,та теплопостачання в місті;
Приймання скарг на неякісне надання послуг комунальними підприємствами;
Контролювання звернень та їх виконання комунальними службами;
Прийняття пропозицій щодо роботи місцевої влади та комунальних підприємств.
Зустріч пацієнтів, заповнення первинної медичної документації;
Прийом телефонних дзвінків та запис пацієнтів до спеціалістів консультивної поліклініки;
Інформування пацієнтів про послуги поліклініки;
Виконання інших обов’язків, пов’язаних з організацією роботи консультативної поліклініки.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор на ресепшн в Черкассах"