RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомире
  4. Резюме Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод в
  5. Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод
Предложить вакансию
Данный соискатель предпочел скрыть свои личные данные

Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод

Заблокировано
 26 июля 2022  Город: Житомир
Возраст:40 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

менеджер зі збуту
Название компании скрыто (Продаж і монтаж м/п і алюмінієвих конструкцій, супутніх товарів), Житомир
06.2010 − По настоящее время (14 лет 9 месяцев)

•Робота з клієнтами – прийом і обробка вхідних дзвінків, консультації про продукти і послуги компанії, складання кошторисної документації, супровід до моменту надання послуг, контроль якості, підтримка після продажу та заохочення до нових замовлень, робота з запереченнями
•Ведення і підтримка клієнтської бази
•Документообіг — рахунки, договори, акти, звіти тощо
•Підготовка документів та участь в тендерах (комерційні торги, держзакупівлі)
•Робота з сайтом компанії, наповнення контенту у соціальній мережі (ФБ)
•Забезпечення мінімізації витрат у роботі
•Навчання нових співробітників

•Організація поставок необхідних товарів для життєдіяльності офісу

Інженер з проектування кошторисної роботи
ТОВ "Забудовник" (Будівництво), Житомир
10.2007 − 01.2011 (3 года 3 месяца)

• Прийом, реєстрація, обробка службової кореспонденції, формування внутрішніх звітів для керівництва
• Аналіз господарської діяльності організації
• Складання договорів підряду і субпідряду, актів виконаних робіт
• Оперативне виконання задач від керівництва

Менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ "Квадротех" (Роздрібна торгівля непродовольчих товарів), Житомир
02.2007 − 04.2007 (2 месяца)

• Робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні)
• Ведення документообігу з контрагентами
• Обслуговування і консультування клієнтів
• Кадрове діловодство - ведення табелю робочого часу, особових карток, оформлення звітів, наказів і призначень співробітникам
• Контроль виконання послуг кур’єрських служб і пошти

Образование

Житомирський державний технологічний університет
менеджмент організацій - спеціаліст
полное высшее, 09.2004 − 07.2007 (2 года 9 месяцев)
Житомирський державний технологічний університет (Житомир)
інженерна механіка - магістр
полное высшее, 09.2002 − 07.2007 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Средний

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: • Windows, MS Office, Internet, e-mail – досвідчений користувач, 1С: Підприємство
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості: • Відповідальність, чесність і порядність • Комунікабельність, вміння працювати в команді на результат • Дисциплінованість, уважність • Креативність • Стресостійкість, активність життєвої позиції • Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися Додаткові навички, хобі: • Співпраця з трикотажними фабриками та активні інтернет-продажі, створення великої бази клієнтів «з нуля», володіння техніками продажів • наповнення сайтів контентом комерційного і некомерційного призначення
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Пошук стабільної роботи з офіційним працевлаштуванням, бажання навчатись і вдосконалюватись

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх