Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
•Робота з клієнтами – прийом і обробка вхідних дзвінків, консультації про продукти і послуги компанії, складання кошторисної документації, супровід до моменту надання послуг, контроль якості, підтримка після продажу та заохочення до нових замовлень, робота з запереченнями
•Ведення і підтримка клієнтської бази
•Документообіг — рахунки, договори, акти, звіти тощо
•Підготовка документів та участь в тендерах (комерційні торги, держзакупівлі)
•Робота з сайтом компанії, наповнення контенту у соціальній мережі (ФБ)
•Забезпечення мінімізації витрат у роботі
•Навчання нових співробітників
•Організація поставок необхідних товарів для життєдіяльності офісу
• Прийом, реєстрація, обробка службової кореспонденції, формування внутрішніх звітів для керівництва
• Аналіз господарської діяльності організації
• Складання договорів підряду і субпідряду, актів виконаних робіт
• Оперативне виконання задач від керівництва
• Робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні)
• Ведення документообігу з контрагентами
• Обслуговування і консультування клієнтів
• Кадрове діловодство - ведення табелю робочого часу, особових карток, оформлення звітів, наказів і призначень співробітникам
• Контроль виконання послуг кур’єрських служб і пошти
Підписатись на розсилку нових резюме: " Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод в Житомирі"