UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомирі
  4. Резюме Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод в
  5. Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Адміністратор, секретар, бухгалтер, офіс-менеджер, діловод

Заблоковано
 26 липня 2022  Місто: Житомир
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

менеджер зі збуту
Назву компанії приховано (Продаж і монтаж м/п і алюмінієвих конструкцій, супутніх товарів), Житомир
06.2010 − По теперішній час (13 років 10 місяців)

•Робота з клієнтами – прийом і обробка вхідних дзвінків, консультації про продукти і послуги компанії, складання кошторисної документації, супровід до моменту надання послуг, контроль якості, підтримка після продажу та заохочення до нових замовлень, робота з запереченнями
•Ведення і підтримка клієнтської бази
•Документообіг — рахунки, договори, акти, звіти тощо
•Підготовка документів та участь в тендерах (комерційні торги, держзакупівлі)
•Робота з сайтом компанії, наповнення контенту у соціальній мережі (ФБ)
•Забезпечення мінімізації витрат у роботі
•Навчання нових співробітників

•Організація поставок необхідних товарів для життєдіяльності офісу

Інженер з проектування кошторисної роботи
ТОВ "Забудовник" (Будівництво), Житомир
10.2007 − 01.2011 (3 роки 3 місяці)

• Прийом, реєстрація, обробка службової кореспонденції, формування внутрішніх звітів для керівництва
• Аналіз господарської діяльності організації
• Складання договорів підряду і субпідряду, актів виконаних робіт
• Оперативне виконання задач від керівництва

Менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ "Квадротех" (Роздрібна торгівля непродовольчих товарів), Житомир
02.2007 − 04.2007 (2 місяці)

• Робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні)
• Ведення документообігу з контрагентами
• Обслуговування і консультування клієнтів
• Кадрове діловодство - ведення табелю робочого часу, особових карток, оформлення звітів, наказів і призначень співробітникам
• Контроль виконання послуг кур’єрських служб і пошти

Освіта

Житомирський державний технологічний університет
менеджмент організацій - спеціаліст
повна вища, 09.2004 − 07.2007 (2 роки 9 місяців)
Житомирський державний технологічний університет (Житомир)
інженерна механіка - магістр
повна вища, 09.2002 − 07.2007 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Windows, MS Office, Internet, e-mail – досвідчений користувач, 1С: Підприємство
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: • Відповідальність, чесність і порядність • Комунікабельність, вміння працювати в команді на результат • Дисциплінованість, уважність • Креативність • Стресостійкість, активність життєвої позиції • Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися Додаткові навички, хобі: • Співпраця з трикотажними фабриками та активні інтернет-продажі, створення великої бази клієнтів «з нуля», володіння техніками продажів • наповнення сайтів контентом комерційного і некомерційного призначення
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Пошук стабільної роботи з офіційним працевлаштуванням, бажання навчатись і вдосконалюватись

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору