RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Адміністратор в ресторан в Киеве
  5. Адміністратор в ресторан
Предложить вакансию
Бабич Ігор

Адміністратор в ресторан

Заблокировано
25 000 грн.
 18 мая 2022  Город: Киев
Возраст:24 года
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, плавающий график работы
Рубрики: Ресторанный бизнес, кулинария; Руководство
Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

  • З сильних сторін особисто я виділяю комунекабельність, керівничі навички та схильність до виконання заданих цілей. 
  • Не маю складнощів у підтримці загального настрою у колективі та швидко пристосовуюсь до заданих умов роботи. 
  • Звик до якісного, швидкого та чіткого обслуговування при різних навантаженнях та потоків відвідувачів.


Стосовно досвіду роботи: 


  • Працював у компанії МакДональдз. Мав стрімкий розвиток протягом стажу роботи. 
  • Через пів року після працевлаштування з посади працівника закладу підвищився на посаду інструктора, в обов`язки якого входило ведення документації про працівників та навчання нових співробітників. 
  • Через рік на посаді інструктора був підвищенний на посаду "Начальник дільниці". 

На змінах в мої обов`язки входили керування персоналом, контроль виходів на зміну та перегляд розкладу на наступні дні, зовнішній вигляд, безпека та якість продукції, швидкість та якість обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачами та працівниками, надання зворотнього зв`язку. Контроль чистоти залу та околиць ресторану. 


З вторинних обов`язків: щоденна, щотижнева та помісячна інвентаризація продукції та одиниць пакування, контроль залишків продукції, процедур утилізації та прийому/повернення товарів. Контроль зберігання та замовлення хімії для чищення, керування бюджетом витрат ресторану, для виконання квартальних цілей. Якість, утримання та видача уніформи працівникам та їх зовнішний вигляд.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх