RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Бухгалтер в Киеве
  5. Бухгалтер
Предложить вакансию
Резюме Бухгалтер
Ульянова Леся

Бухгалтер

Заблокировано
  9 октября 2021  Город: Киев
Возраст:34 года
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Провідний бухгалтер
ФДУ «Дніпровський район Держгідрографії» (Державна установа), Киев
04.2020 − По настоящее время (4 года )
  • ведення первинної документації: оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних;
  • ведення обліку ОС, ТМЦ;
  • аналіз та планування складських залишків;
  • ведення паливних звітів;
  • складання калькуляційних карт, контроль собівартості;
  • проведення та аналіз інвентаризацій;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок;
  • складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності

Образование

Європейський університет (Киев)
Документознавство
полное высшее, 09.2011 − 04.2016 (4 года 7 месяцев)

Дополнительное образование

 курси
 Головний бухгалтер

Знание языков:

Английский - Средний

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ:  Досвід работи Провідний бухгалтер 27.04.2020- по теперішній час ФДУ «Дніпровський район Держгідрографії» • ведення первинної документації: оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних; • ведення обліку ОС, ТМЦ; • аналіз та планування складських залишків; • ведення паливних звітів; • складання калькуляційних карт, контроль собівартості; • проведення та аналіз інвентаризацій; • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок; • складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності Бухгалтер 01.10.2018-30.03.2020 ТОВ «ЕЛЕКТРОТРЕЙД-СЕРВІС» BSS дилер BOSCH Відділ сервісного обслуговування будівельного обладнання Посадові обов'язки: • Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .; • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; • Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань; • ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей. Заступник головного бухгалтера \ управлінець 01.07.2016 - 28.09.2018 ПП «САН ЛАЙН» Будівельні матеріали виробництво Посадові обов'язки: • організація та постановка бухгалтерського обліку підприємства в програмі 1С - 7.7; • ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства; • облік розрахунків з постачальниками і покупцями; • облік касових і банківських операцій; • проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами, оформлення актів звірки; • формування і контроль НН; • внесення реквізитів нових контрагентів в програму, постійний контроль існуючих; • реєстрація податкових накладних по послугах, ТМЦ, в - програмі Медок; • відображення всіх банківських операцій в 1с Підприємство 7.7: щоденне коректне відображення банківських операцій на бухгалтерських рахунках; • робота з первинною документацією; • ведення обліку ОС, ТМЦ; • нарахування зарплати і інших додаткових виплат, складання звітності по зарплаті; • робота з клієнт-банками: формування платежів; • облік надходження грошових коштів; • бухгалтерський і податковий облік господарсько-фінансової діяльності підприємства; • складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності; • облік здійснення фінансових, кредитних і розрахункових операцій; • збереження бухгалтерських документів. • Навички раціональної організації бухгалтерського обліку і звітності. • Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства. Бухгалтер 07.05.2013-11.06.2016 ПП «Кубас» Будівельні матеріали виробництво Посадові обов'язки: • ведення касових операцій, авансових звітів в національній валюті; • нарахування заробітної плати та інших виплат співробітникам; • облік руху грошових коштів по розрахункових рахунках в національній валюті; • кадрове діловодство; • розрахунок собівартості продукції і складання калькуляційних карток; • облік операцій по руху ТМЦ, ОС; • виписка податкових накладних, розрахунків коригування та реєстрація їх в ЄРПН; • обліку розрахунків з резидентами і нерезидентами, облік дебіторської та кредиторської заборгованості; • складання та здача фінансової та статистичної звітності через програму M.E.Doc • організація фінансової діяльності компанії, спрямована на забезпечення обліково-фінансової, контрольно-ревізійної, організаційно-управлінської функції підприємства. • складання форм фінансової звітності, розкриття окремих статей звітності Помічник бухгалтера 01.06.2012-31.01.2013 ПП «Золоте дно» Будівельні матеріали виробництво Посадові обов'язки: • Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .; • Управлінський облік, підготовка різних видів документів (в т.ч. договорів); • Вирішення організаційних питань; • Підбір кадрів і кадрове діловодство; • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; • Рішення повсякденних питань пов'язаних з роботою постачальника, розміщення і відстеження замовлень; • Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань; • Координація роботи відділу продажів;• Контроль роботи складу
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Ключова інформація Особисті якості: аналітичне мислення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, уважність, старанність, акуратність в роботі, професіоналізм, пріоритетність на досягнення успішного результату, чесність, комунікабельність, сумлінність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, високі вимоги до якості виконуваної роботи, вміння знаходити компромісні рішення, бажання особистісного і професійного розвитку.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх