Дополнительная информация
Знание компьютера, программ: Досвід работи
Провідний бухгалтер
27.04.2020- по теперішній час
ФДУ «Дніпровський район Держгідрографії»
• ведення первинної документації: оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних;
• ведення обліку ОС, ТМЦ;
• аналіз та планування складських залишків;
• ведення паливних звітів;
• складання калькуляційних карт, контроль собівартості;
• проведення та аналіз інвентаризацій;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірок;
• складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності
Бухгалтер
01.10.2018-30.03.2020
ТОВ «ЕЛЕКТРОТРЕЙД-СЕРВІС» BSS дилер BOSCH
Відділ сервісного обслуговування будівельного обладнання
Посадові обов'язки:
• Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань;
• ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.
Заступник головного бухгалтера \ управлінець
01.07.2016 - 28.09.2018
ПП «САН ЛАЙН»
Будівельні матеріали виробництво
Посадові обов'язки:
• організація та постановка бухгалтерського обліку підприємства в програмі 1С - 7.7;
• ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства;
• облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
• облік касових і банківських операцій;
• проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами, оформлення актів звірки;
• формування і контроль НН;
• внесення реквізитів нових контрагентів в програму, постійний контроль існуючих;
• реєстрація податкових накладних по послугах, ТМЦ, в - програмі Медок;
• відображення всіх банківських операцій в 1с Підприємство 7.7: щоденне коректне відображення банківських операцій на бухгалтерських рахунках;
• робота з первинною документацією;
• ведення обліку ОС, ТМЦ;
• нарахування зарплати і інших додаткових виплат, складання звітності по зарплаті;
• робота з клієнт-банками: формування платежів;
• облік надходження грошових коштів;
• бухгалтерський і податковий облік господарсько-фінансової діяльності підприємства;
• складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
• облік здійснення фінансових, кредитних і розрахункових операцій;
• збереження бухгалтерських документів.
• Навички раціональної організації бухгалтерського обліку і звітності.
• Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства.
Бухгалтер
07.05.2013-11.06.2016
ПП «Кубас»
Будівельні матеріали виробництво
Посадові обов'язки:
• ведення касових операцій, авансових звітів в національній валюті;
• нарахування заробітної плати та інших виплат співробітникам;
• облік руху грошових коштів по розрахункових рахунках в національній валюті;
• кадрове діловодство;
• розрахунок собівартості продукції і складання калькуляційних карток;
• облік операцій по руху ТМЦ, ОС;
• виписка податкових накладних, розрахунків коригування та реєстрація їх в ЄРПН;
• обліку розрахунків з резидентами і нерезидентами, облік дебіторської та кредиторської заборгованості;
• складання та здача фінансової та статистичної звітності через програму M.E.Doc
• організація фінансової діяльності компанії, спрямована на забезпечення обліково-фінансової, контрольно-ревізійної, організаційно-управлінської функції підприємства.
• складання форм фінансової звітності, розкриття окремих статей звітності
Помічник бухгалтера
01.06.2012-31.01.2013
ПП «Золоте дно»
Будівельні матеріали виробництво
Посадові обов'язки:
• Робота з клієнтами, первинна бухгалтерія: рахунки, видаткові, податкові (в т.ч. реєстрація), клієнт-банк, акти звірок, проведення прибуткових документів і ін .;
• Управлінський облік, підготовка різних видів документів (в т.ч. договорів);
• Вирішення організаційних питань;
• Підбір кадрів і кадрове діловодство;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Рішення повсякденних питань пов'язаних з роботою постачальника, розміщення і відстеження замовлень;
• Аналіз і планування складських залишків, розподіл асортименту для забезпечення безперебійних продажів, контроль товарообігу, відстеження обсягів продажів, контроль виконання договірних зобов'язань;
• Координація роботи відділу продажів;• Контроль роботи складу
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Ключова інформація
Особисті якості: аналітичне мислення, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, уважність, старанність, акуратність в роботі, професіоналізм, пріоритетність на досягнення успішного результату, чесність, комунікабельність, сумлінність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, високі вимоги до якості виконуваної роботи, вміння знаходити компромісні рішення, бажання особистісного і професійного розвитку.