RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Львове, Резюме в Киеве
  4. Резюме CEO, CBDO в Киеве
  5. CEO, CBDO
Предложить вакансию
Резюме CEO, CBDO
Демчук Володимир

CEO, CBDO

Заблокировано
 29 июля 2022  Город: Львов
 Готов к переезду в: Киев
Возраст:44 года
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: Консалтинг; Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

ТОП менеджер з 17+ річним досвідом роботи

Більше 15 років керівного досвіду в Retail в різних функціональних напрямках

Професіонал в напрямку стратегічного та операційного управління

Успішний досвід: у кризовому управлінні, управлінні ризиками, управлінні проектами впровадження змін в бізнесі, в т.ч. злиття і поглинання інших компаній

Ключові особисті компетенції: системний підхід до діяльності, вміння досягати складні цілі, налагодження та підтримка конструктивної співпраці, побудова ефективних команд


Досвід роботи


ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail (180+ магазини, 3600+ працівників, РЦ, власне виробництво)

rukavychka.ua/

Червень 2010 – Червень 2021

Директор департаменту логістики

Жовтень 2019 - Червень 2021

Основні зони відповідальності:

Управління складською, транспортною та закупівельною логістикою

Розробка Стратегії функціонального розвитку департаменту та «дорожньої карти» для її досягнення

Бюджетування цільових показників департаменту та участь в загальному процесі бюджетування

Розробка і впровадження дашборду спеціалізованих показників департаменту, операційний контроль, аналіз тощо за їх динамікою

Макро- та мікро- антикризове управління операційними процесами в періоди форс-мажорів, заміни ERP-системи, посткризові рішення

Досягнення:

Виконання та перевиконання бюджетних показників департаменту

Розробка та імплементація нової системи ЗП на базі нормування виконання операцій на РЦ, постановка ТЗ для автоматизації

Підвищення рівня продуктивності праці РЦ на 10%, в т.ч. за рахунок нормування операцій, розробки карти складу, зміни розташування товарів на РЦ, змін в процесах РЦ

Збільшення пропускної здатності складу з 150 до 250 магазинів, за рахунок змін БП складської та транспортної логістики, частоти і плеча поставок на РЦ та з РЦ тощо

Оптимальний баланс між показниками обертаності товарних запасів (+4% 2019/2020) та доступністю товарів на поличках магазинів (+2% 2019/2020)

Досягнення показника централізованих поставок з 80% до 89% (по товарообороту)

Оптимізація алгоритмів роботи системи автозамовлення


Директор департаменту проектів

Листопад 2018 – Жовтень 2019

Розробка методологічної бази як для проектної (в т.ч. фінансової моделі оцінки проектів), так і для процесної діяльності в компанії

Координація та моніторинг динаміки виконання проектів

Організація та модерування захистів проектів

Допомога керівникам проектів в підготовці до захисту проектів

Управління ризиками в пріоритетних проектах

Особисте ведення 3-х проектів в ролі керівника проекту (Безакцептне приймання товарів в магазинах мережі, Реінжиніринг РЦ, оптимізація роботи Автозамовлення товарів)


Виконавчий директор

Жовтень 2016 – Листопад 2018

Координація, моніторинг роботи тощо частини департаментів компанії

Контроль роботи операційних підрозділів, в т.ч. через внутрішні незалежні перевірки, інститут розпорядчих документів тощо

Організація системи моніторингу виконання поставлених завдань на різних рівнях управління в компанії ( в т.ч. впровадження інструментарію)

Участь в розробці стратегії компанії та стратегій функціональних напрямків, їх дорожньої карти тощо

Червень 2010 – Жовтень 2016 займав наступні посади в компанії:


Директор дирекції із забезпечення діяльності, Помічник-консультант СЕО/президента, Радник президента, член Наглядової ради, Заступник генерального директора, Помічник-консультант СЕО, Директор департаменту ІТ, Директор комерційного департаменту

Досягнення:

проект впровадження спеціалізованого для рітейлу програмного забезпечення (управління асортиментом, управління ціноутворенням, мастер дата, автозамовлення, управління поличкою та торговим залом магазину)

безпосередня участь у проектах M&A

участь у переговорах з міжнародними інститутами EBRD, IFC

проект першого в компанії аудиту за стандартами IFRS з компанією KPMG

виконання цільових показників в переговорній кампанії з постачальниками в ролі комерційного директора


Виробниче підприємство (Вишгородський район, Київської області)

Січень 2010 – Червень 2010

Консультант з розвитку бізнесу

Аудит діяльності виробничого підприємства

Антикризове управління виробничим підприємством

Управління виробничим підприємством в статусі СЕО


Група компаній, ТзОВ «Авто Стандард Україна», automotive

asg.ua/ua

Серпень 2007 – Січень 2010

Заст. Генерального директора (40 осіб)

Комплексне управління проектом по будівництву-реконструкції та «запуску» офісно-складського комплексу

Кураторство напрямків: логістика, ІТ, охорона та безпека, адмінперсонал

Участь у стратегічному планування діяльності групи компаній

Розробка та впровадження систематизації роботи компанії та трансформації від сімейного бізнесу до професійного управління


ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail

Лютий 2005 – Квітень 2007

Директор департаменту маркетингу (8 чол.)


ТзОВ „Торгова компанія „ІНТЕРМАРКЕТ”, food retail - мережа дискаунтерів „Барвінок”, мережа супермаркетів „АРСЕН”, C&C


Квітень 2003 – Грудень 2004

Директор Департаменту маркетингу (10 чол., 3-и відділи)

Планування, організація, мотивація та контроль маркетингової діяльності компанії в трьох пріоритетних напрямках діяльності (дисконтні магазини, супермаркети, C&C)

Розробка першого Маркетингового плану фірми та подальше системне впровадження таких планів

Ведення переговорів з партнерами

Організація маркетингових акцій різних видів


ВАТ “Львівхолод”, дистрибуційна компанія, гуртова торгівля

Березень 2002 – Квітень 2003

Маркетолог

Вересень 2002 – Квітень 2003

Формування маркетингової та рекламної політики компанії;

Розробка та проведення маркетингових програм, направлених на просування товарів та брендів на ринок;

Відслідковування ефективності маркетингових акцій відносно впливу на продажі компанії

Маркетинговий аналіз; аналітична звітність;

Координація промоушн-акцій спільно з компаніями-партнерами;

Розробка та розвиток WEB-сайту компанії;

Формування товарної і рекламної політики Cash&Carry, активна участь у формуванні збутової та цінової стратегії Cash&Carry

Голова ревізійної комісії

Виконання обов’язків керівника відділу активних продаж (серпень-грудень 2002)


Торговий представник відділу активних продаж

Березень 2002 – Вересень 2002

формування дистрибуційної мережі по місту

робота з дебіторською заборгованістю

пошук нових клієнтів

просування товарів

мерчандайзинг товарів в торгових точках клієнтів

активний продаж

член Ревізійної комісії


ПП «Дзиглик», туризм

Жовтень 2000-Березень 2002

Заступник директора з маркетингових питань


Освіта


1995-1997 – Школа міжнародних відносин при ЦТДЮГ у м.Львів

1997-2001 – Державний університет “Львівська політехніка” бакалавр з “Економіки і підприємництва”

2001–2002 – Державний університет “Львівська політехніка”, магістр “Економіки і підприємництва” за спеціальністю “Маркетинг”

2018-2020 – ВНЗ «Український католицький університет», LvBS (Львівська бізнес школа), Key Executive MBA, магістр «Бізнес-адміністрування» за спеціальністю «Менеджмент»


Додаткове навчання

SABIT Cold Chain Program, організована USA Department of Commerce

Тренінги: «Проектне та Процесне управління», «Активні продажі», «Лідерство», «Тайм менеджмент», «Ефективне управління», «Професійні переговори», Фінанси для не фінансистів», «Клієнтська аналітика» тощо


Ключові компетенції:

Вміння швидко організовувати роботу різних функціональних напрямів

Аналіз та управління фінансовими та операційними показниками

Досвід антикризового управління

Розробка стратегій та дорожніх карт для їх реалізації

Досвід проектного управління

Досвід роботи в проектах М&A

Досвід впровадження програмного забезпечення

Вміння формувати управлінську та бюджетну звітність, аналіз фінансових показників

Досвід розробки систем KPI та програм мотивації для різних функціональних підрозділів з акцентом на підвищення продуктивності праці

Успішний досвід управління різними командами (від 5 до 3500 чол.)

Досвідчений користувач ПК


Захоплення та інтереси

Активний відпочинок (гірські лижі, настільний теніс, футбол)

Книги

Пізнання нового, розвиток та навчання

Подорожі


Мови

Українська – вільно

Російська – вільно

Англійська – pre intermediate

Польська - початковий


Додаткові дані

Одружений, діти – дві доньки (2006 р.н., 2008 р.н.)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх