Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
ТОП менеджер з 17+ річним досвідом роботи
Більше 15 років керівного досвіду в Retail в різних функціональних напрямках
Професіонал в напрямку стратегічного та операційного управління
Успішний досвід: у кризовому управлінні, управлінні ризиками, управлінні проектами впровадження змін в бізнесі, в т.ч. злиття і поглинання інших компаній
Ключові особисті компетенції: системний підхід до діяльності, вміння досягати складні цілі, налагодження та підтримка конструктивної співпраці, побудова ефективних команд
Досвід роботи
ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail (180+ магазини, 3600+ працівників, РЦ, власне виробництво)
rukavychka.ua/
Червень 2010 – Червень 2021
Директор департаменту логістики
Жовтень 2019 - Червень 2021
Основні зони відповідальності:
Управління складською, транспортною та закупівельною логістикою
Розробка Стратегії функціонального розвитку департаменту та «дорожньої карти» для її досягнення
Бюджетування цільових показників департаменту та участь в загальному процесі бюджетування
Розробка і впровадження дашборду спеціалізованих показників департаменту, операційний контроль, аналіз тощо за їх динамікою
Макро- та мікро- антикризове управління операційними процесами в періоди форс-мажорів, заміни ERP-системи, посткризові рішення
Досягнення:
Виконання та перевиконання бюджетних показників департаменту
Розробка та імплементація нової системи ЗП на базі нормування виконання операцій на РЦ, постановка ТЗ для автоматизації
Підвищення рівня продуктивності праці РЦ на 10%, в т.ч. за рахунок нормування операцій, розробки карти складу, зміни розташування товарів на РЦ, змін в процесах РЦ
Збільшення пропускної здатності складу з 150 до 250 магазинів, за рахунок змін БП складської та транспортної логістики, частоти і плеча поставок на РЦ та з РЦ тощо
Оптимальний баланс між показниками обертаності товарних запасів (+4% 2019/2020) та доступністю товарів на поличках магазинів (+2% 2019/2020)
Досягнення показника централізованих поставок з 80% до 89% (по товарообороту)
Оптимізація алгоритмів роботи системи автозамовлення
Директор департаменту проектів
Листопад 2018 – Жовтень 2019
Розробка методологічної бази як для проектної (в т.ч. фінансової моделі оцінки проектів), так і для процесної діяльності в компанії
Координація та моніторинг динаміки виконання проектів
Організація та модерування захистів проектів
Допомога керівникам проектів в підготовці до захисту проектів
Управління ризиками в пріоритетних проектах
Особисте ведення 3-х проектів в ролі керівника проекту (Безакцептне приймання товарів в магазинах мережі, Реінжиніринг РЦ, оптимізація роботи Автозамовлення товарів)
Виконавчий директор
Жовтень 2016 – Листопад 2018
Координація, моніторинг роботи тощо частини департаментів компанії
Контроль роботи операційних підрозділів, в т.ч. через внутрішні незалежні перевірки, інститут розпорядчих документів тощо
Організація системи моніторингу виконання поставлених завдань на різних рівнях управління в компанії ( в т.ч. впровадження інструментарію)
Участь в розробці стратегії компанії та стратегій функціональних напрямків, їх дорожньої карти тощо
Червень 2010 – Жовтень 2016 займав наступні посади в компанії:
Директор дирекції із забезпечення діяльності, Помічник-консультант СЕО/президента, Радник президента, член Наглядової ради, Заступник генерального директора, Помічник-консультант СЕО, Директор департаменту ІТ, Директор комерційного департаменту
Досягнення:
проект впровадження спеціалізованого для рітейлу програмного забезпечення (управління асортиментом, управління ціноутворенням, мастер дата, автозамовлення, управління поличкою та торговим залом магазину)
безпосередня участь у проектах M&A
участь у переговорах з міжнародними інститутами EBRD, IFC
проект першого в компанії аудиту за стандартами IFRS з компанією KPMG
виконання цільових показників в переговорній кампанії з постачальниками в ролі комерційного директора
Виробниче підприємство (Вишгородський район, Київської області)
Січень 2010 – Червень 2010
Консультант з розвитку бізнесу
Аудит діяльності виробничого підприємства
Антикризове управління виробничим підприємством
Управління виробничим підприємством в статусі СЕО
Група компаній, ТзОВ «Авто Стандард Україна», automotive
asg.ua/ua
Серпень 2007 – Січень 2010
Заст. Генерального директора (40 осіб)
Комплексне управління проектом по будівництву-реконструкції та «запуску» офісно-складського комплексу
Кураторство напрямків: логістика, ІТ, охорона та безпека, адмінперсонал
Участь у стратегічному планування діяльності групи компаній
Розробка та впровадження систематизації роботи компанії та трансформації від сімейного бізнесу до професійного управління
ТзОВ ТВК "Львівхолод", food retail
Лютий 2005 – Квітень 2007
Директор департаменту маркетингу (8 чол.)
ТзОВ „Торгова компанія „ІНТЕРМАРКЕТ”, food retail - мережа дискаунтерів „Барвінок”, мережа супермаркетів „АРСЕН”, C&C
Квітень 2003 – Грудень 2004
Директор Департаменту маркетингу (10 чол., 3-и відділи)
Планування, організація, мотивація та контроль маркетингової діяльності компанії в трьох пріоритетних напрямках діяльності (дисконтні магазини, супермаркети, C&C)
Розробка першого Маркетингового плану фірми та подальше системне впровадження таких планів
Ведення переговорів з партнерами
Організація маркетингових акцій різних видів
ВАТ “Львівхолод”, дистрибуційна компанія, гуртова торгівля
Березень 2002 – Квітень 2003
Маркетолог
Вересень 2002 – Квітень 2003
Формування маркетингової та рекламної політики компанії;
Розробка та проведення маркетингових програм, направлених на просування товарів та брендів на ринок;
Відслідковування ефективності маркетингових акцій відносно впливу на продажі компанії
Маркетинговий аналіз; аналітична звітність;
Координація промоушн-акцій спільно з компаніями-партнерами;
Розробка та розвиток WEB-сайту компанії;
Формування товарної і рекламної політики Cash&Carry, активна участь у формуванні збутової та цінової стратегії Cash&Carry
Голова ревізійної комісії
Виконання обов’язків керівника відділу активних продаж (серпень-грудень 2002)
Торговий представник відділу активних продаж
Березень 2002 – Вересень 2002
формування дистрибуційної мережі по місту
робота з дебіторською заборгованістю
пошук нових клієнтів
просування товарів
мерчандайзинг товарів в торгових точках клієнтів
активний продаж
член Ревізійної комісії
ПП «Дзиглик», туризм
Жовтень 2000-Березень 2002
Заступник директора з маркетингових питань
Освіта
1995-1997 – Школа міжнародних відносин при ЦТДЮГ у м.Львів
1997-2001 – Державний університет “Львівська політехніка” бакалавр з “Економіки і підприємництва”
2001–2002 – Державний університет “Львівська політехніка”, магістр “Економіки і підприємництва” за спеціальністю “Маркетинг”
2018-2020 – ВНЗ «Український католицький університет», LvBS (Львівська бізнес школа), Key Executive MBA, магістр «Бізнес-адміністрування» за спеціальністю «Менеджмент»
Додаткове навчання
SABIT Cold Chain Program, організована USA Department of Commerce
Тренінги: «Проектне та Процесне управління», «Активні продажі», «Лідерство», «Тайм менеджмент», «Ефективне управління», «Професійні переговори», Фінанси для не фінансистів», «Клієнтська аналітика» тощо
Ключові компетенції:
Вміння швидко організовувати роботу різних функціональних напрямів
Аналіз та управління фінансовими та операційними показниками
Досвід антикризового управління
Розробка стратегій та дорожніх карт для їх реалізації
Досвід проектного управління
Досвід роботи в проектах М&A
Досвід впровадження програмного забезпечення
Вміння формувати управлінську та бюджетну звітність, аналіз фінансових показників
Досвід розробки систем KPI та програм мотивації для різних функціональних підрозділів з акцентом на підвищення продуктивності праці
Успішний досвід управління різними командами (від 5 до 3500 чол.)
Досвідчений користувач ПК
Захоплення та інтереси
Активний відпочинок (гірські лижі, настільний теніс, футбол)
Книги
Пізнання нового, розвиток та навчання
Подорожі
Мови
Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська – pre intermediate
Польська - початковий
Додаткові дані
Одружений, діти – дві доньки (2006 р.н., 2008 р.н.)
Підписатись на розсилку нових резюме: "CEO, CBDO в Львові"