RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве, Резюме в Львове, Резюме в Полтаве, Резюме в Ивано-Франковске
  4. Резюме Директор в Киеве
  5. Директор
Предложить вакансию
Резюме Директор
Ярмоленко Ігор

Директор

Заблокировано
 28 января 2023  Город: Киев
 Готов к переезду в: Львов, Полтава, Ивано-Франковск
Возраст:38 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Руководство; Сельское хозяйство, агробизнес; Другие предложения
 Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Виробничий директор
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Киев
02.2019 − 06.2020 (1 год 4 месяца)

• розробка планів виробництва на плановий період; • аналіз та контроль виробничих

показників; • повний контроль посадок поголів'я; • контроль якісного виробництва; •

щоденний контроль складської логістики; • повний контроль забою птиці (від

завантаження птиці на авто для забою до реалізації м'ясопродуктів); • управління

процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу; • бізнес планування; •

керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту та

директорами підприємств Холдингу (більше 30 об'єктів) • за результат відповідав

безпосередньо напряму перед власником компанії.

Навики реконструкції, модернізації, автоматизації виробництва. Автоматизація

виробничої звітності. Організація ефективної роботи величезного колективу на

високі показники діяльності. Проведення перемовин з клієнтами, керівниками і

власниками великих компаній щодо постачання ТМЦ та виконання робіт.

Перемовини з покупцями продукції, в тому числі з усіма супермаркетами на

зустрічах. Сертифікація підприємств HACP, ISO. Досягнення найвищих виробничих

показників з періоду створення компанії.

 Есть рекомендации с данного места работы
Начальник відділу організації виробництва
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Киев
09.2016 − 02.2019 (2 года 5 месяцев)

•розробка планів виробництва на плановий період; •аналіз та контроль виробничих

показників; •управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства

Холдингу; •бізнес планування; •керування аналітичним напрямком і напрямком

закупівлі.

Навики впровадження тендерних процедур закупівлі, автоматизація виробничої

звітності. Розробка програми планування технології на плановий період з

коригуванням її на факт.

 Есть рекомендации с данного места работы
Генеральний директор групи птахофабрик
ПНВК «Інтербізнес (Avangardco.ua) (АПК), Киев
02.2015 − 06.2020 (5 лет 4 месяца)

- Повний аналіз та контроль господарської діяльності птахофабрик, що входили в

структуру підприємства.

- Юридична відповідальність за діяльність птахофабрик.

- Проходження різного роду державних перевірок.

- Сертифікація підприємств HACP, ISO.

Заступник начальника аналітичного управління.
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Киев
02.2014 − 09.2016 (2 года 7 месяцев)

•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •бізнес планування;

•детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти

утримання птиці; •приймання участі у бюджетному процесі Холдингу; •розробка і

аналіз планової карти посадок птиці на плановий період; •формування звітності

Генеральному директору Холдингу; •керування відділом

Навики впровадження та автоматизації всіх видів звітності (економічні, виробничі).

 Есть рекомендации с данного места работы
Інвестиційна діяльність
Власна справа (Нерухомість), Ирпень
01.2014 − 01.2023 (9 лет )

Інвестування в нерухомість. Оренда і продаж нерухомості. Особистий напрямок.

Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.

Фінансовий аналітик
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Киев
03.2011 − 07.2014 (3 года 4 месяца)

•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •контроль ведення

бухгалтерського обліку; •ведення управлінського обліку; •бізнес планування;

•контроль та виконання бюджетного процесу; •контроль роботи фінансово-

економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та

бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств); •оптимізація

використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення

фінансового результату діяльності; •проведення щомісячних(річних) захистів

фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих

Холдингу (директор і економіст); •створення і оптимізація форм фінансової звітності;

•участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу; •повний

контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із

створеним механізмом преміювання (6000 працівників). •т.д.

Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес

плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму

50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу.

Побудова процесу бюджетування з нуля.

Начальник фінансового відділу
ПАТ (АТЗТ) "Ритм", (АПК), Чернигов
07.2008 − 02.2011 (2 года 7 месяцев)

- бюджетування (план-факт);

- фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової

продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль

за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі

підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і

кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових

точках підприємства;

- планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і

надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості

на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний

аналіз;

- розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості

виробництва готової продукції);

- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;

- контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;

- контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників

доходів і витрат)

- ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;

- контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки,

- антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового

розвитку;

- керування відділом;

- інше.

Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по

ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.

Образование

Чернігівський державний інститут економіки і управління(ЧДІЕіУ) (Чернигов)
Аграрний, аграрний менеджмент, менеджер економіст
полное высшее, 09.2003 − 05.2008 (4 года 7 месяцев)

Знание языков:

Английский - Ниже среднего, Украинский - Продвинутый (свободно)
Дополнительно: Англійська, базова. Початок проходження курсів. Планую вивчати до повного володіння для спілкування.

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Рівень - експерт. (1С, Exel, Word, інше)
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Добросовісний. Без шкідливих звичок. Цілеспрямований. Швидко навчаюся. Розбираюся з деталями, щоб правильно приймати рішення. Веселий. Контролюю, щоб задача була виконана вчасно і правильно. Комунікабельний. Амбіційний. Тримаю завжди субординацію. Наполегливо працюю. Охайний.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Шукаю роботу: керівника, директора, заступника директора, менеджера проекту. Люблю працювати на результат та націлюю на це всю команду.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх