UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Львові, Резюме в Полтаві, Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Директор в Києві
  5. Директор
Запропонувати вакансію
Резюме Директор
Ярмоленко Ігор

Директор

Заблоковано
 28 січня 2023  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Львів, Полтава, Івано-Франківськ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Керівництво; Сільське господарство, агробізнес; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Виробничий директор
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Київ
02.2019 − 06.2020 (1 рік 4 місяці)

• розробка планів виробництва на плановий період; • аналіз та контроль виробничих

показників; • повний контроль посадок поголів'я; • контроль якісного виробництва; •

щоденний контроль складської логістики; • повний контроль забою птиці (від

завантаження птиці на авто для забою до реалізації м'ясопродуктів); • управління

процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу; • бізнес планування; •

керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту та

директорами підприємств Холдингу (більше 30 об'єктів) • за результат відповідав

безпосередньо напряму перед власником компанії.

Навики реконструкції, модернізації, автоматизації виробництва. Автоматизація

виробничої звітності. Організація ефективної роботи величезного колективу на

високі показники діяльності. Проведення перемовин з клієнтами, керівниками і

власниками великих компаній щодо постачання ТМЦ та виконання робіт.

Перемовини з покупцями продукції, в тому числі з усіма супермаркетами на

зустрічах. Сертифікація підприємств HACP, ISO. Досягнення найвищих виробничих

показників з періоду створення компанії.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Начальник відділу організації виробництва
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Київ
09.2016 − 02.2019 (2 роки 5 місяців)

•розробка планів виробництва на плановий період; •аналіз та контроль виробничих

показників; •управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства

Холдингу; •бізнес планування; •керування аналітичним напрямком і напрямком

закупівлі.

Навики впровадження тендерних процедур закупівлі, автоматизація виробничої

звітності. Розробка програми планування технології на плановий період з

коригуванням її на факт.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Генеральний директор групи птахофабрик
ПНВК «Інтербізнес (Avangardco.ua) (АПК), Київ
02.2015 − 06.2020 (5 років 4 місяці)

- Повний аналіз та контроль господарської діяльності птахофабрик, що входили в

структуру підприємства.

- Юридична відповідальність за діяльність птахофабрик.

- Проходження різного роду державних перевірок.

- Сертифікація підприємств HACP, ISO.

Заступник начальника аналітичного управління.
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Київ
02.2014 − 09.2016 (2 роки 7 місяців)

•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •бізнес планування;

•детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти

утримання птиці; •приймання участі у бюджетному процесі Холдингу; •розробка і

аналіз планової карти посадок птиці на плановий період; •формування звітності

Генеральному директору Холдингу; •керування відділом

Навики впровадження та автоматизації всіх видів звітності (економічні, виробничі).

 Є рекомендації з даного місця роботи
Інвестиційна діяльність
Власна справа (Нерухомість), Ірпінь
01.2014 − 01.2023 (9 років )

Інвестування в нерухомість. Оренда і продаж нерухомості. Особистий напрямок.

Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.

Фінансовий аналітик
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) (АПК), Київ
03.2011 − 07.2014 (3 роки 4 місяці)

•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •контроль ведення

бухгалтерського обліку; •ведення управлінського обліку; •бізнес планування;

•контроль та виконання бюджетного процесу; •контроль роботи фінансово-

економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та

бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств); •оптимізація

використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення

фінансового результату діяльності; •проведення щомісячних(річних) захистів

фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих

Холдингу (директор і економіст); •створення і оптимізація форм фінансової звітності;

•участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу; •повний

контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із

створеним механізмом преміювання (6000 працівників). •т.д.

Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес

плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму

50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу.

Побудова процесу бюджетування з нуля.

Начальник фінансового відділу
ПАТ (АТЗТ) "Ритм", (АПК), Чернігів
07.2008 − 02.2011 (2 роки 7 місяців)

- бюджетування (план-факт);

- фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової

продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль

за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі

підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і

кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових

точках підприємства;

- планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і

надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості

на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний

аналіз;

- розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості

виробництва готової продукції);

- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;

- контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;

- контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників

доходів і витрат)

- ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;

- контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки,

- антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового

розвитку;

- керування відділом;

- інше.

Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по

ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.

Освіта

Чернігівський державний інститут економіки і управління(ЧДІЕіУ) (Чернігів)
Аграрний, аграрний менеджмент, менеджер економіст
повна вища, 09.2003 − 05.2008 (4 роки 7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Високий рівень (вільно)
Додатково: Англійська, базова. Початок проходження курсів. Планую вивчати до повного володіння для спілкування.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Рівень - експерт. (1С, Exel, Word, інше)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Добросовісний. Без шкідливих звичок. Цілеспрямований. Швидко навчаюся. Розбираюся з деталями, щоб правильно приймати рішення. Веселий. Контролюю, щоб задача була виконана вчасно і правильно. Комунікабельний. Амбіційний. Тримаю завжди субординацію. Наполегливо працюю. Охайний.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Шукаю роботу: керівника, директора, заступника директора, менеджера проекту. Люблю працювати на результат та націлюю на це всю команду.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору