Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
01.1998 − По теперішній час (26 років 3 місяці)
* Розробка маркетингової стратегії компанії FMCG та Hospitality, Realty напрямків * формування відділу маркетингу "0" * планування річного маркетингового бюджету і кампаній, контроль за виконанням (доходи і витрати) * розробка, виведення на ринок нового бренду (адаптація) * оцінка ефективності маркетингових заходів і рекламних кампаній * проведення переговорів і укладання комерційних, маркетингових та рекламних договорів * організація і проведення сезонних акцій, дисконтних програм * розробка корпоративних стандартів роботи для персоналу * маркетингові дослідні ованія * розробка і впровадження цінового моніторингу * розробка і впровадження моніторингу конкурентів * розробка і впровадження стандартів мерчандайзингу * проведення PR і saler - акції * робота в області зовнішньої реклами (бігборди, транспорт) і рекламно - сувенірної продукції (прямі контакти) * робота з ЗМІ , телебаченням і радіо (медіапланування, медіабаїнг) * розробка і виготовлення поліграфічної продукції (прямі контакти з поліграфічними компаніями) * робота з дизайн - студіями * розробка мотиваційної програми та програми обучени я для співробітників відділу. Відділ складався в різний час від 3 до 15 осіб: менеджера з продажу реклами, менеджера - аналітика, дизайнера, промоутерів, супервайзерів, бренд - менеджерів, PR - менеджера.
ОСВІТА
Подписаться на рассылку новых резюме: "Директор по маркетингу в Киеве"