RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Економіст в банк в Киеве
  5. Економіст в банк
Предложить вакансию
Пилипенко Тетяна

Економіст в банк

Заблокировано
  6 июня 2022  Город: Киев
Возраст:47 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, плавающий график работы
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит
 Есть дети  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

Пилипенко Тетяна Олександрівна

Дата народження: 11.11.1977

Громадянство Українка 

Бажаний графік роботи: з 8.00-17.00;  або з 9.00-18.00;  віддалена робота;


Професійні навички та знання:

  • Була куратором з оптимізації процесу Документообігу АТ «ОТП Банк» (далі Банк).

  • Супроводжувала проект на всіх етапах від закладення плану до презентації готового продукту:

  • Проводила зустрічі з внутрішніми клієнтами;

  • Писала ТЗ;

  • Ставила терміни виконання;

  • Проводила тестування;

  • Писала внутрішній нормативний документ «Процедура формування документів дня Банку»;

  • Успішно провела проект з впровадженням нового інструменту бухгалтерських документів дня з економивши Банку 80% паперу;

  • Перехід електронного архіву бухгалтерських документів дня Банку:

  • Переведення реєстрів в електронний вигляд з накладанням ЄЦП та частково первинні документи на паперовому носії;

  • Систематизувала та архівувала первинні документи на паперовому носії;

  • Створювала ролі у системі «IT systems Accessrestriction rules;

  • Будувала звіти за попередній операційний день з системи АВС “В2 та проводила звірку з балансом;

  • Складанням Номенклатури Департаменту бухгалтерського обліку та звітності;

  • Була відповідальною за Формування документообігу Банку. Проводила контроль відділів ГО/РВ/мережі по Україні;

  • Заведення постачальників до Системи «САП»;

  • Створення заявок у системі «СРМ»;

  • Реєструвала довіреності в ГО/мережі;

Досвідчений користувач ПК:

  • Microsoft Office: Word, Excel;

  • Програми: АВС «В2», частково володію знанням у системі «СРМ»; поверхнево «САП»;

  • "IT Service Desk"; "SharePoint",

Інше:

  • Люди для мене не є ресурсом, а цінністю. Важливо кожній людині в команді/клієнту відчувати свою цінність та важливість. Потрібно спілкуватися з Керівництвом/Командою, обов’язково отримувати зворотній зв’язок.. Подобається вдосконалювати процеси, запроваджувати нові інструменти для полегшення роботи. Можу працювати з великим обсягом інформації. Здатна приймати рішення у нестандартних ситуаціях. . Завжди готова прийти на допомогу, відповідально відношусь до своїх функціональних обов’язків Вважаю Якісно виконана робота – це запорука успіху, бо це є основа. Готова навчатися і розвиватись. Для досягнення своєї мети потрібно виходити з зони комфорту. Головне мати цінності, по процесам можна навчитися.

Знання мов:

  • Українська – вільно;

  • Російська – вільно;

  • Хобі:

  • Саморозвиток;

  • Катання на лижах;

  • Та багато іншого.

Займані посади :

  • 2008 р. і по 28 лютого 2022р. в Департаменті бухгалтерського обліку та звітності АТ «ОТП Банк» обіймаю посаду Провідного економіста; Інвалідність 3 група (загальне захворювання).

  • 1993р. - ПТУ № 6 Фальцівниця-брошурівниця 5 розряду;

  • 2001р. – здобула вищу освіту НУХТ «Інженер-технолог молочної промисловості»;

  • 2014р. здобула другу вищу освіту НАУ «Економіка підприємства»;

  • 1996р.- ТОВ «ВДВ» обіймала посаду Фальцовщиці-брошуровщиці;

  • 2002р. - ПІІ МакДоналз Юкрейн ЛТД»;

  • 2002р. – ПП Регтехніка займала посаду секретаря;

  • 2003 р. Дошкільний заклад №193 обіймав посаду помічник вихователя;

  • 2005 р. АТ «Галактон» - обіймала посаду контролера харчової продукції;

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх