Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Пилипенко Тетяна Олександрівна
Дата народження: 11.11.1977
Громадянство Українка
Бажаний графік роботи: з 8.00-17.00; або з 9.00-18.00; віддалена робота;
Професійні навички та знання:
Була куратором з оптимізації процесу Документообігу АТ «ОТП Банк» (далі Банк).
Супроводжувала проект на всіх етапах від закладення плану до презентації готового продукту:
Проводила зустрічі з внутрішніми клієнтами;
Писала ТЗ;
Ставила терміни виконання;
Проводила тестування;
Писала внутрішній нормативний документ «Процедура формування документів дня Банку»;
Успішно провела проект з впровадженням нового інструменту бухгалтерських документів дня з економивши Банку 80% паперу;
Перехід електронного архіву бухгалтерських документів дня Банку:
Переведення реєстрів в електронний вигляд з накладанням ЄЦП та частково первинні документи на паперовому носії;
Систематизувала та архівувала первинні документи на паперовому носії;
Створювала ролі у системі «IT systems Accessrestriction rules;
Будувала звіти за попередній операційний день з системи АВС “В2 та проводила звірку з балансом;
Складанням Номенклатури Департаменту бухгалтерського обліку та звітності;
Була відповідальною за Формування документообігу Банку. Проводила контроль відділів ГО/РВ/мережі по Україні;
Заведення постачальників до Системи «САП»;
Створення заявок у системі «СРМ»;
Реєструвала довіреності в ГО/мережі;
Досвідчений користувач ПК:
Microsoft Office: Word, Excel;
Програми: АВС «В2», частково володію знанням у системі «СРМ»; поверхнево «САП»;
"IT Service Desk"; "SharePoint",
Інше:
Люди для мене не є ресурсом, а цінністю. Важливо кожній людині в команді/клієнту відчувати свою цінність та важливість. Потрібно спілкуватися з Керівництвом/Командою, обов’язково отримувати зворотній зв’язок.. Подобається вдосконалювати процеси, запроваджувати нові інструменти для полегшення роботи. Можу працювати з великим обсягом інформації. Здатна приймати рішення у нестандартних ситуаціях. . Завжди готова прийти на допомогу, відповідально відношусь до своїх функціональних обов’язків Вважаю Якісно виконана робота – це запорука успіху, бо це є основа. Готова навчатися і розвиватись. Для досягнення своєї мети потрібно виходити з зони комфорту. Головне мати цінності, по процесам можна навчитися.
Знання мов:
Українська – вільно;
Російська – вільно;
Хобі:
Саморозвиток;
Катання на лижах;
Та багато іншого.
Займані посади :
2008 р. і по 28 лютого 2022р. в Департаменті бухгалтерського обліку та звітності АТ «ОТП Банк» обіймаю посаду Провідного економіста; Інвалідність 3 група (загальне захворювання).
1993р. - ПТУ № 6 Фальцівниця-брошурівниця 5 розряду;
2001р. – здобула вищу освіту НУХТ «Інженер-технолог молочної промисловості»;
2014р. здобула другу вищу освіту НАУ «Економіка підприємства»;
1996р.- ТОВ «ВДВ» обіймала посаду Фальцовщиці-брошуровщиці;
2002р. - ПІІ МакДоналз Юкрейн ЛТД»;
2002р. – ПП Регтехніка займала посаду секретаря;
2003 р. Дошкільний заклад №193 обіймав посаду помічник вихователя;
2005 р. АТ «Галактон» - обіймала посаду контролера харчової продукції;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Економіст в банк в Києві"