RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницком
  4. Резюме Фахівець з продажу-постачання, Кадровик в
  5. Фахівець з продажу-постачання, Кадровик
Предложить вакансию
Фурик Яніна

Фахівець з продажу-постачання, Кадровик

Заблокировано
 11 января  Город: Хмельницкий
Возраст:34 года
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, плавающий график работы
Рубрики: HR, управление персоналом; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

РЕЗЮМЕ

Фурик Яніна Вікторівна

Дата народження: 23.06.1989

Місто:Хмельницький


Освіта:

2006-2010 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет» , спеціальність «Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання)

2010-2011 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).


Додаткова освіта:

2004-2006 рр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ


Досвід роботи:


  • 2011-2012рр – Оператор, ПП «Метал», м.Хмельницький

Функціональні обов’язки:

  • Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)

  • Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами

  • Формування дебіторської заборгованості

  • Касові операції

  • Введення нових контрагентів в програму

  • Введення нової номенклатури в програму

  • Відображення в програмі надходження товару


  • 2012-2013рр – фахівець із супроводження продажу, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА

  • Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)

  • Касові операції

  • Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару, ведення операції по руху ін.ТМЦ)

  • Систематизація сертифікатів якості продукції


  • 2013-2018 рр. - Бухгалтер бази, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА (з них 2015-2018рр. знаходилась в декретній відпустці)

  • Контроль складських залишків

  • Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію, внесення вхідних податкових накладних)

  • Відображення в системі надходження металопрокату

  • Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)

  • Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі

  • Виписка та реєстрація доручень на отримання товару

  • Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури

  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)

  • Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб


  • 2018-2019, Бухгалтер, ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»

  • Участь у проведенні інвентаризації

  • Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу

  • Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)

  • Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ

  • Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури

  • Переговори з контрагентами щодо поставки товару

  • Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ

  • Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів

  • Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів


  • 2019-2021, Фахівець з продажу (по суміщенню кадровик) ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»

  • Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди

  • Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями

  • Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців

  • Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу необхідними продуктами)

  • Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями

  • Участь в тендерах

  • Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників, контроль своєчасного використання відпустки)

  • 2022 р, Оператор Call-центру інтренет-магазину (віддалено)

  • опрацювання вхідних заявок в CRM-системі (“теплі” дзвінки)

  • повне ведення клієнта від подачі заявки до отримання його на пошті

  • аналіз опрацьованих замовлень

Професійні навички:

  • володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)

  • володіння офісною оргтехнікою

  • знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська – початковий рівень

  • уміння працювати в команді;

  • стресостійкість

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.


Додаткова інформація:

  • заміжня;

  • є дочка;

  • хобі: музика, книги, танці.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх