Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Харькове
    4. Резюме Фінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер в
    5. Фінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер
    Предложить вакансию
    Головаш Валерій

    Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Фінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер

    Заблокировано
    100 грн.
     18 февраля 2020  Город: Харьков
    Возраст:57 лет
    Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа, частичная занятость
    Рубрики: Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Руководство
     Состою в браке  Есть дети  Готов к командировкам
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Опыт работы

    Фінансовим директором, головним бухгалтером, фінансовим консультантом, постановником завдань 1с, аналітиком, та подібне.
    Різні підприємства України та м. Харкова (Виробництво, торгівля, послуги, автотранспорт TIR)
    01.1991 − По настоящее время (31 год 7 месяцев)

    Досвід роботи з ведення бухгалтерського (управлінського і податкового) обліку фізичних або юридичних осіб на будь-якій системі оподаткування (виробництво, торгівля, послуги, автотранспорт TIR), більше 25 років (з 1991 по даний час) на різних підприємствах України, у тому разі досвід ВПРОВАДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ в середовищі 1с версій 7.7 (8хх).

    Великий досвід роботи в віддаленому бухгалтерському обслуговуванні, ЯКІСНОМУ ВІДНОВЛЕННІ бух.обліку, організації (постановці), налаштуванні бухгалтерського (управлінського, податкового) обліку «з нуля».

    Консультую щодо вибору оптимальної системи оподаткування і здійснюю супровід з поточних питань бухгалтерського обліку та оподаткування.

    Зроблю фін. і економічний аналіз (БДВ, РГК), розрахунок собівартості, податків і зборів (податкове планування), заробітної плати, і багато, багато іншого ...

    Складання будь-якої звітності з наданням її в державні органи

    Формування первинних і кадрових документів.

    Ведення Клієнт-Банку, формування платежів і облікових документів, валютні операції.

    Електронне адміністрування ПДВ.

    Робота з МЕDок, Windows, Office і тому подібне

    Так само:

    «Високий рівень» користування ПК. Налаштування-установка-перевстановлення Windows, Office, драйверів і т. п.

    Установка, настройка, оновлення, доробка 1с версій 7.7 або 8хх різних конфігурацій згідно з вимогами Замовника.

    Перехід конфігурації «Бухгалтерський облік для України 1.2» на «... 2.0» (з 1с8.2 на 1с8.3)

    Допрацюю конфігурацію «Бухгалтерський облік для України 1.2» під IBAN рахунки.

    Навчу роботі з 1с в індивідуальному порядку і багато, багато іншого ...

    Якість і сервіс роботи гарантую! Можливо працевлаштування.

    Образование

    Харківська академія міського господарства (Харьков)
    бухгалтер-експерт
    полное высшее, 01.1996 − 03.1997 (1 год 1 месяц)
    Харківський політехнічний інститут (Харьков)
    інженер електрик
    полное высшее, 09.1985 − 06.1991 (5 лет 9 месяцев)

    Знание языков:

    Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно), Английский - Ниже среднего, Польский - Средний

    Дополнительная информация

    Знание компьютера, программ: професійний рівень
    Личные качества, хобби, увлечения, навыки: професіонал з великим практичним досвідом у галузі фінансів та обліку, глибоке знання сфери діяльності, постійно підвищую свій рівень професійної підготовки, креативність, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань, розвинене стратегічне мислення, схильність до аналітичної діяльності, вміння зосереджуватися на головному, увага до деталей, хороші організаторські здібності, знання типових бізнес-процесів в даній області, ввічливість, пунктуальність, орієнтація на результат, порядність, відповідальність, справедливість, принциповість.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *


    Часто ищут

    ↑ Наверх