UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Харкові
  4. Резюме Фінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер в
  5. Фінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФінансовий директор, консультант, Головний бухгалтер

Заблоковано
100 грн.
 18 лютого 2020  Місто: Харків
Вік:59 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Фінансовим директором, головним бухгалтером, фінансовим консультантом, постановником завдань 1с, аналітиком, та подібне.
Різні підприємства України та м. Харкова (Виробництво, торгівля, послуги, автотранспорт TIR)
01.1991 − По теперішній час (33 роки 4 місяці)

Досвід роботи з ведення бухгалтерського (управлінського і податкового) обліку фізичних або юридичних осіб на будь-якій системі оподаткування (виробництво, торгівля, послуги, автотранспорт TIR), більше 25 років (з 1991 по даний час) на різних підприємствах України, у тому разі досвід ВПРОВАДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ в середовищі 1с версій 7.7 (8хх).

Великий досвід роботи в віддаленому бухгалтерському обслуговуванні, ЯКІСНОМУ ВІДНОВЛЕННІ бух.обліку, організації (постановці), налаштуванні бухгалтерського (управлінського, податкового) обліку «з нуля».

Консультую щодо вибору оптимальної системи оподаткування і здійснюю супровід з поточних питань бухгалтерського обліку та оподаткування.

Зроблю фін. і економічний аналіз (БДВ, РГК), розрахунок собівартості, податків і зборів (податкове планування), заробітної плати, і багато, багато іншого ...

Складання будь-якої звітності з наданням її в державні органи

Формування первинних і кадрових документів.

Ведення Клієнт-Банку, формування платежів і облікових документів, валютні операції.

Електронне адміністрування ПДВ.

Робота з МЕDок, Windows, Office і тому подібне

Так само:

«Високий рівень» користування ПК. Налаштування-установка-перевстановлення Windows, Office, драйверів і т. п.

Установка, настройка, оновлення, доробка 1с версій 7.7 або 8хх різних конфігурацій згідно з вимогами Замовника.

Перехід конфігурації «Бухгалтерський облік для України 1.2» на «... 2.0» (з 1с8.2 на 1с8.3)

Допрацюю конфігурацію «Бухгалтерський облік для України 1.2» під IBAN рахунки.

Навчу роботі з 1с в індивідуальному порядку і багато, багато іншого ...

Якість і сервіс роботи гарантую! Можливо працевлаштування.

Освіта

Харківська академія міського господарства (Харків)
бухгалтер-експерт
повна вища, 01.1996 − 03.1997 (1 рік 1 місяць)
Харківський політехнічний інститут (Харків)
інженер електрик
повна вища, 09.1985 − 06.1991 (5 років 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього, Польська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: професійний рівень
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: професіонал з великим практичним досвідом у галузі фінансів та обліку, глибоке знання сфери діяльності, постійно підвищую свій рівень професійної підготовки, креативність, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань, розвинене стратегічне мислення, схильність до аналітичної діяльності, вміння зосереджуватися на головному, увага до деталей, хороші організаторські здібності, знання типових бізнес-процесів в даній області, ввічливість, пунктуальність, орієнтація на результат, порядність, відповідальність, справедливість, принциповість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору