Вход на сайт
Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала

Підземний моніторинг гірничих виробок в Дніпровському метрополітені, що будується (генеральний підрядник – «Представництво « Лімак» Україна»)
Маркшейдерський супровід будівництва Дніпровського метрополітену
Маркшейдерський супровід : монтажу прорізних кілець, монтажу чавуних кілець вентиляційних та транспортних тунелів, камери з’їзду, будівництво підхідних виробок ст. Петровсько-Розумовської, шахта № 956, Лублінсько-Дмитрівської лінії, ділянка від станції Мар’їна Роща до станції Селігерська.
-виконання та контроль робіт над будівництвом транспортних розв'язок на пересіченні доріг та залізниць;
-складання виконавчої документації.
Будівництво залізниць, автодорожніх тунелів-зміцнення транспортної інфраструктури на ділянці Туапсе-Червона Поляна, до Зимових Олімпійських ігор Сочі-2014.
Створення планового та висотного обґрунтування для забезпечення данних робіт ЗАТ Південне Гірничо-Будівельне Управління ("ЮГСУ"), Сочі.
Контроль за габаритами наближення, просторове положення залізобетонних оздоблень тунелів. Геодезичний супровід монтажу підкранової колії на будівельних майданчиках.
Роботи здійснювались тахеометрами компанії "Nikon" та " Leika " 5 та 3 секундної точності (СКП вимірювання кутів) .
Виконую всі види маркшейдерсько-геодезичних робіт на будь-якому геодезному обладнанні, з їх послідуючою обробкою (виконавчі схеми тощо).
Геодезичний супровід будівництва стадіону «Металург» ФК DNIPRO» в м.Дніпропетровську (ген.підрядник "Хохтіф-Україна")
Геодезичний супровід встановлення одноклітинного оборотного стану холодної прокатки рулонної листової сталі в м. Кам'янець-Подільський для ВАТ "Модуль".
Вся робота була проведена тахеометрами компанії «TOPCON» 5 та 3 секундної (вимірювання кутів) точності , у роботі було використано наступне програмне забезпечення: AutoCAD, AutoCAD Civil 3D, RGS.
Будівництво дренажно-комунікаційного тунелю у місті Ашгабат, Туркменістан.
Будівництво тунелю d=3.0 м прохідним комплексом компанії Herrenkneht за допомогою системи навігації « VMT». Створення планово-висотного обґрунтування для забезпечення данних робіт. Контроль за габаритами наближення споруд , просторовим положенням гірничого комплексу під час проходки. Геодезичний супровід монтажу підкранової колії на будівельних майданчиках.
Робота була проведена тахеометрами компанії «TOPCON» 5 та 3 секундної (вимірювання кутів) точності, «Leika»-тахеометр навігаційної системи.
Геодезичний контроль над виготовленням та встановленням оздоблювального матеріалу камінів, настінних панелей, колон (антикварний стиль), підлоги, картини «флорентійська мозаїка», виготовлені з мармура та мармурованого каменю-онікса). Приватні будинки та котеджі в місті Кіровоград та Кіровоградської області.
Виконував комплекс робіт щодо прийняття тунелів метро в експлуатацію, дотримання габаритів наближення споруд та обладнання, нівелювання 2-го класу по колійним реперам , нівелювання залізничної колії.
Здійснював контроль над станом тунельного оздоблення на місці його критичних деформацій на ПК 60 правого перегонного тунелю ст. Комунарівська - ст. Проспект – Свободи.
Виконував обов'язки головного маркшейдера метрополітену.
Встановлений 2 квалифікаційний розряд інженера-маркшейдера.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Геодезист в Днепре"