RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Стрыйе
  4. Резюме Керуючий, адміністратор в
  5. Керуючий, адміністратор
Предложить вакансию
Резюме Керуючий, адміністратор
Борисюк Марія

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Керуючий, адміністратор

Заблокировано
10 000 грн.
  4 мая 2022  Город: Стрый
Возраст:24 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Гостиничный бизнес; Руководство
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Керуючий відділенням
ТОВ"Споживчий центр" Швидко Гроші (Інші види кредитування), Стрый
12.2019 − 05.2022 (2 года 5 месяцев)

1)Організація роботи відділення

2)Контроль за співробітниками

3)Проведення співбесід

4)Навчання та адаптація співробітників

5)Робота з різними відділами компанії

6)Робота з підрядниками

7)Складання графіку співробітників

8)Вирішення позаштатних ситуацій

Фахівець з обслуговування клієнтів
ТОВ"Споживчий центр" ШвидкоГроші (Інші види кредитування), Стрый
05.2019 − 12.2021 (2 года 7 месяцев)

1)Оформлення анкет на видачу кредиту

2)Консультація клієнтів на відділенні та по телефоні

3)Залучення нових клієнтів

Продавець-консультант
Гудок (Продаж гаджетів та аксесуарів до них), Стрый
10.2018 − 05.2019 (7 месяцев)

1)Продаж гаджетів та консультанція клієнтів

2)Викладка товару

3)Проведення інвентаризацій

Образование

Львівський Аграрний Університет (Дубляны (Жолковск. р-н. Львовская обл.))
Облік та оподаткування
полное высшее, 09.2018 − 02.2021 (2 года 5 месяцев)
Стрийський коледж ЛНАУ (Стрый)
Бухгалтерський облік
средне-специальное, 09.2015 − 06.2018 (2 года 9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Профессиональный (эксперт), Английский - Выше среднего, Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Знання програм: 1с бухгалтерія,word,excel,zoom,microsoft PowerPoint.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: -Навички ведення договірної роботи; -Уміння проводити співбесіди; -Навички роботи з різними касовими документами; -Навички управління персоналом; Особисті якості:комунікабельність,відповідальність,креативність,вміння працювати в команді,гнучкість,стресостійкість. Захоплення:вокал,танці,книги,психологія,туризм.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх