UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Стрию
  4. Резюме Керуючий, адміністратор в
  5. Керуючий, адміністратор
Запропонувати вакансію
Резюме Керуючий, адміністратор
Борисюк Марія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяКеруючий, адміністратор

Заблоковано
10 000 грн.
  4 травня 2022  Місто: Стрий
Вік:24 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Готельний бізнес; Керівництво
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керуючий відділенням
ТОВ"Споживчий центр" Швидко Гроші (Інші види кредитування), Стрий
12.2019 − 05.2022 (2 роки 5 місяців)

1)Організація роботи відділення

2)Контроль за співробітниками

3)Проведення співбесід

4)Навчання та адаптація співробітників

5)Робота з різними відділами компанії

6)Робота з підрядниками

7)Складання графіку співробітників

8)Вирішення позаштатних ситуацій

Фахівець з обслуговування клієнтів
ТОВ"Споживчий центр" ШвидкоГроші (Інші види кредитування), Стрий
05.2019 − 12.2021 (2 роки 7 місяців)

1)Оформлення анкет на видачу кредиту

2)Консультація клієнтів на відділенні та по телефоні

3)Залучення нових клієнтів

Продавець-консультант
Гудок (Продаж гаджетів та аксесуарів до них), Стрий
10.2018 − 05.2019 (7 місяців)

1)Продаж гаджетів та консультанція клієнтів

2)Викладка товару

3)Проведення інвентаризацій

Освіта

Львівський Аграрний Університет (Дубляни (Жовківськ. р-н. Львівська обл.))
Облік та оподаткування
повна вища, 09.2018 − 02.2021 (2 роки 5 місяців)
Стрийський коледж ЛНАУ (Стрий)
Бухгалтерський облік
середньо-спеціальна, 09.2015 − 06.2018 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Англійська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Знання програм: 1с бухгалтерія,word,excel,zoom,microsoft PowerPoint.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: -Навички ведення договірної роботи; -Уміння проводити співбесіди; -Навички роботи з різними касовими документами; -Навички управління персоналом; Особисті якості:комунікабельність,відповідальність,креативність,вміння працювати в команді,гнучкість,стресостійкість. Захоплення:вокал,танці,книги,психологія,туризм.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору