RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Керівник адміністративно-господарського відділу в Киеве
  5. Керівник адміністративно-господарського відділу
Предложить вакансию
Павловська Ірина

Керівник адміністративно-господарського відділу

Заблокировано
 23 мая 2022  Город: Киев
Возраст:51 год
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: Руководство
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Начальник господарського відділу
ТОВ "SLM НОВИНИ" (Телебачення), Киев
05.2020 − 09.2021 (1 год 4 месяца)

організація роботи відділу із забезпечення господарського обслуговування і утримання в належному стану будівлі, приміщень та прибудинкової території щоденне профілактичне обстеження всіх приміщень, з метою визначення їх технічного стану та необхідності проведення ремонту та здійснення контролю за своєчасним та якісним упорядкуванням, озеленням та прибиранням території будівлі організація проведення ремонтних робіт (поточних та капітальніх) приміщень, участь у визначенні обсягів ремонтно-будівельних робіт, прийманні робіт після їх виконання забезпечення підрозділів меблями, канцтоварами, господарським товарами та інвентарем, побутовими товарами, здійснення нагляду за їх збереженням, проведенням своєчасного ремонту, ведення обліку їх витрат

проведення інвентаризації основних засобів і малоцінного інвентарю, що знаходиться у підрозділах участь у підготовці документації на списання основних та малоцінних товарів організація господарського обслуговування нарад, засідань та інших заходів

оптимізація процесу надання централізованих послуг та роботи складського господарства контроль роботи транспортного відділу, обслуговування працівників структурних

Начальник господарської служби
ТОВ "МК ТРК (ICTV)" (Телебачення), Киев
03.2008 − 05.2020 (12 лет 2 месяца)

організація роботи відділу із забезпечення господарського обслуговування і утримання в належному стану будівлі, приміщень та прибудинкової території щоденне профілактичне обстеження всіх приміщень, з метою визначення їх технічного стану та необхідності проведення ремонту та здійснення контролю за своєчасним та якісним упорядкуванням, озеленням та прибиранням території будівлі організація проведення ремонтних робіт (поточних та капітальніх) приміщень, участь у визначенні обсягів ремонтно-будівельних робіт, прийманні робіт після їх виконання забезпечення підрозділів меблями, канцтоварами, господарським товарами та інвентарем, побутовими товарами, здійснення нагляду за їх збереженням, проведенням своєчасного ремонту, ведення обліку їх витрат

проведення інвентаризації основних засобів і малоцінного інвентарю, що знаходиться у підрозділах участь у підготовці документації на списання основних та малоцінних товарів організація господарського обслуговування нарад, засідань та інших заходів

оптимізація процесу надання централізованих послуг та роботи складського господарства контроль роботи транспортного відділу, обслуговування працівників структурних

бухгалтер
Зачарчук А.В - ФОП (Оптова, роздрібна торгівля), Киев
04.2004 − 02.2009 (4 года 10 месяцев)

ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі

робота з первинними документами (платіжні доручення, банківські виписки, рахунки- фактури, накладні видаткові, прибуткові, акти викон. робіт, довіреності, акти звірок з кредиторами та дебіторами) нарахування та утримування заробітної плати в 1С складання та здача податкових та бухгалтерських звітів

бухгалтер касир
ВАТ "Київрибгосп" (Оптова, роздрібна торгівля), Киев
09.1999 − 03.2004 (4 года 5 месяцев)

робота з первинною документацією бухгалтерії нарахування та облік зарплати

складання та здача податкових та бухгалтерських звітів

ведення кадрового діловодства

Образование

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ І АУДИТУ (Киев)
Спеціальність: облік і аудит Кваліфікація: економіст
полное высшее, 01.2000 − 12.2003 (3 года 10 месяцев)

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

Часто ищут

↑ Наверх