UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник адміністративно-господарського відділу в Києві
  5. Керівник адміністративно-господарського відділу
Запропонувати вакансію
Павловська Ірина

Керівник адміністративно-господарського відділу

Заблоковано
 23 травня 2022  Місто: Київ
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Начальник господарського відділу
ТОВ "SLM НОВИНИ" (Телебачення), Київ
05.2020 − 09.2021 (1 рік 4 місяці)

організація роботи відділу із забезпечення господарського обслуговування і утримання в належному стану будівлі, приміщень та прибудинкової території щоденне профілактичне обстеження всіх приміщень, з метою визначення їх технічного стану та необхідності проведення ремонту та здійснення контролю за своєчасним та якісним упорядкуванням, озеленням та прибиранням території будівлі організація проведення ремонтних робіт (поточних та капітальніх) приміщень, участь у визначенні обсягів ремонтно-будівельних робіт, прийманні робіт після їх виконання забезпечення підрозділів меблями, канцтоварами, господарським товарами та інвентарем, побутовими товарами, здійснення нагляду за їх збереженням, проведенням своєчасного ремонту, ведення обліку їх витрат

проведення інвентаризації основних засобів і малоцінного інвентарю, що знаходиться у підрозділах участь у підготовці документації на списання основних та малоцінних товарів організація господарського обслуговування нарад, засідань та інших заходів

оптимізація процесу надання централізованих послуг та роботи складського господарства контроль роботи транспортного відділу, обслуговування працівників структурних

Начальник господарської служби
ТОВ "МК ТРК (ICTV)" (Телебачення), Київ
03.2008 − 05.2020 (12 років 2 місяці)

організація роботи відділу із забезпечення господарського обслуговування і утримання в належному стану будівлі, приміщень та прибудинкової території щоденне профілактичне обстеження всіх приміщень, з метою визначення їх технічного стану та необхідності проведення ремонту та здійснення контролю за своєчасним та якісним упорядкуванням, озеленням та прибиранням території будівлі організація проведення ремонтних робіт (поточних та капітальніх) приміщень, участь у визначенні обсягів ремонтно-будівельних робіт, прийманні робіт після їх виконання забезпечення підрозділів меблями, канцтоварами, господарським товарами та інвентарем, побутовими товарами, здійснення нагляду за їх збереженням, проведенням своєчасного ремонту, ведення обліку їх витрат

проведення інвентаризації основних засобів і малоцінного інвентарю, що знаходиться у підрозділах участь у підготовці документації на списання основних та малоцінних товарів організація господарського обслуговування нарад, засідань та інших заходів

оптимізація процесу надання централізованих послуг та роботи складського господарства контроль роботи транспортного відділу, обслуговування працівників структурних

бухгалтер
Зачарчук А.В - ФОП (Оптова, роздрібна торгівля), Київ
04.2004 − 02.2009 (4 роки 10 місяців)

ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі

робота з первинними документами (платіжні доручення, банківські виписки, рахунки- фактури, накладні видаткові, прибуткові, акти викон. робіт, довіреності, акти звірок з кредиторами та дебіторами) нарахування та утримування заробітної плати в 1С складання та здача податкових та бухгалтерських звітів

бухгалтер касир
ВАТ "Київрибгосп" (Оптова, роздрібна торгівля), Київ
09.1999 − 03.2004 (4 роки 5 місяців)

робота з первинною документацією бухгалтерії нарахування та облік зарплати

складання та здача податкових та бухгалтерських звітів

ведення кадрового діловодства

Освіта

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ І АУДИТУ (Київ)
Спеціальність: облік і аудит Кваліфікація: економіст
повна вища, 01.2000 − 12.2003 (3 роки 10 місяців)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору