RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Днепре
  4. Резюме Керівник відділу, підрозділу, напрямку в
  5. Керівник відділу, підрозділу, напрямку
Предложить вакансию
Левченко Валерий

Керівник відділу, підрозділу, напрямку

Заблокировано
  3 ноября 2023  Город: Днепр
Возраст:40 лет
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Офисный персонал; Руководство
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Керівник напрямку сервіс
Лібертон, ТОВ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт), Днепр
08.2018 − По настоящее время (5 лет 10 месяцев)

Безпосереднє керівництво напрямом обслуговування компанії імпортера.

Розробка стратегії розвитку відділу.

Планування та складання замовлень запасних частин з Китаю.

Аналітика поломок за категоріями товару як наслідок аналітика замовлення запчастин.

Листування (Wechat) із заводами-виробниками техніки з випадків рекламації та інших сервісних питань.

Взаємодія з сервісними підрозділами національних торгових мереж та дилерів компанії, консультації їхніх сервісних підрозділів із питань сервісу.

Документальний супровід некондиційного товару.

Контроль постановки менеджером роботи з АСЦ завдання сервісним центрам. Планування та контроль конкурентоспроможної оплати послуг сервісним центрам партнерам. Авторизація нових сервісних центрів на території України. Складання та розсилка прайс листа некондиційної техніки. Продаж некондиційної техніки та запасних частин.

Управління, контроль та координація роботи персоналу підрозділу.

Допомога бухгалтерії та відділу продажу з ведення балансів клієнтів.

Аналіз, підготовка та контроль проведення утилізації некондиційних товарів.

Контроль інвенторизації за запасними частинами та некондиційною технікою.

Ведення всієї необхідної сервісної документації (1С).

Керівник сервісного центру
СЦ Брэндлайн (Послуги для населення та бізнесу), Днепр
09.2013 − 07.2018 (4 года 9 месяцев)

Керівник сервісного центру/точки продажів – напрямок: IT аутсортинг та консультація підприємств, автоматизація бізнес-процесів, ремонт та модернізація комп'ютерної техніки та ноутбуків, адміністрування та технічне обслуговування підприємств.

Начальник відділу оптово-роздрібного продажу
ОТК Плюс (Послуги для населення та бізнесу), Днепр
09.2006 − 09.2008 (2 года )

Проведення переговорів та участь у тендерах з постачання комп'ютерної та орг. техніки підприємствам та банкам міста та області.

Контроль роботи менеджерів з продажу. Складання планів продажу.

Проведення переговорів із оптовими постачальниками комп'ютерної техніки з метою підвищення лояльності останніх. Підготовка та впровадження проектів комп'ютеризації для бізнесу. Адміністрація мережі підприємства у середовищі Microsoft Windows 2003. Проведення авторизації сервісного центру підприємства від компанії «ВЕРСІЯ-Консалтинг».

Образование

Центр Комп'ютерної Освіти (CCE) (Днепр)
IT, Administration of Computer Systems and Networks
неоконченное высшее, 06.2007 − 08.2007 (2 месяца)
Центр Комп'ютерної Освіти (CCE) (Днепр)
IT, Administration in Windows environment
неоконченное высшее, 09.2002 − 06.2003 (9 месяцев)
ВПУ 17 (Днепр)
Оператор ПК
средне-специальное, 09.2001 − 06.2002 (9 месяцев)
ШПМ ГДДЮ Ремонт та обслуговування побутової техніки (Днепр)
среднее, 09.1999 − 06.2001 (1 год 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Компания «Укрсервис» курс «Кассир-оператор ЭККА» 2006
 Версия-Консалтинг, г.Киев, «Организация и оборудование сервисного центра» 2008

Знание языков:

Английский - Начальный, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MS Office, 1С, Windows 95 - 11, 1С:Предприятие, Linux, OpenOffice, Администрирование, Операционные системы, Windows Server, VMware, Linux Mint/Ubuntu ,VentaFax, АТС R-Studio, EasyRecovery.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Є водійські права (категорія В) та закордонний паспорт. Не лякає обсяг роботи, на останньому місці роботи 50+ листів та 50+ дзвінків від клієнтів – це норма. Є досвід комунікації та проведення переговорів В2В. Є багато ентузіазму та бажання розвивати різні проекти, у тому числі й зарубіжні. Завжди мотивован на результат.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх