UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Керівник відділу, підрозділу, напрямку в
  5. Керівник відділу, підрозділу, напрямку
Запропонувати вакансію
Левченко Валерий

Керівник відділу, підрозділу, напрямку

Заблоковано
  1 листопада  Місто: Дніпро
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник напрямку сервіс
Лібертон, ТОВ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт), Дніпро
08.2018 − По теперішній час (6 років 4 місяці)

Безпосереднє керівництво напрямом обслуговування компанії імпортера.

Розробка стратегії розвитку відділу.

Планування та складання замовлень запасних частин з Китаю.

Аналітика поломок за категоріями товару як наслідок аналітика замовлення запчастин.

Листування (Wechat) із заводами-виробниками техніки з випадків рекламації та інших сервісних питань.

Взаємодія з сервісними підрозділами національних торгових мереж та дилерів компанії, консультації їхніх сервісних підрозділів із питань сервісу.

Документальний супровід некондиційного товару.

Контроль постановки менеджером роботи з АСЦ завдання сервісним центрам. Планування та контроль конкурентоспроможної оплати послуг сервісним центрам партнерам. Авторизація нових сервісних центрів на території України. Складання та розсилка прайс листа некондиційної техніки. Продаж некондиційної техніки та запасних частин.

Управління, контроль та координація роботи персоналу підрозділу.

Допомога бухгалтерії та відділу продажу з ведення балансів клієнтів.

Аналіз, підготовка та контроль проведення утилізації некондиційних товарів.

Контроль інвенторизації за запасними частинами та некондиційною технікою.

Ведення всієї необхідної сервісної документації (1С).

Керівник сервісного центру
СЦ Брэндлайн (Послуги для населення та бізнесу), Дніпро
09.2013 − 07.2018 (4 роки 9 місяців)

Керівник сервісного центру/точки продажів – напрямок: IT аутсортинг та консультація підприємств, автоматизація бізнес-процесів, ремонт та модернізація комп'ютерної техніки та ноутбуків, адміністрування та технічне обслуговування підприємств.

Начальник відділу оптово-роздрібного продажу
ОТК Плюс (Послуги для населення та бізнесу), Дніпро
09.2006 − 09.2008 (2 роки )

Проведення переговорів та участь у тендерах з постачання комп'ютерної та орг. техніки підприємствам та банкам міста та області.

Контроль роботи менеджерів з продажу. Складання планів продажу.

Проведення переговорів із оптовими постачальниками комп'ютерної техніки з метою підвищення лояльності останніх. Підготовка та впровадження проектів комп'ютеризації для бізнесу. Адміністрація мережі підприємства у середовищі Microsoft Windows 2003. Проведення авторизації сервісного центру підприємства від компанії «ВЕРСІЯ-Консалтинг».

Освіта

Центр Комп'ютерної Освіти (CCE) (Дніпро)
IT, Administration of Computer Systems and Networks
незакінчена вища, 06.2007 − 08.2007 (2 місяці)
Центр Комп'ютерної Освіти (CCE) (Дніпро)
IT, Administration in Windows environment
незакінчена вища, 09.2002 − 06.2003 (9 місяців)
ВПУ 17 (Дніпро)
Оператор ПК
середньо-спеціальна, 09.2001 − 06.2002 (9 місяців)
ШПМ ГДДЮ Ремонт та обслуговування побутової техніки (Дніпро)
середня, 09.1999 − 06.2001 (1 рік 9 місяців)

Додаткова освіта

 Компания «Укрсервис» курс «Кассир-оператор ЭККА» 2006
 Версия-Консалтинг, г.Киев, «Организация и оборудование сервисного центра» 2008

Знання мов:

Англійська - Початковий, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office, 1С, Windows 95 - 11, 1С:Предприятие, Linux, OpenOffice, Администрирование, Операционные системы, Windows Server, VMware, Linux Mint/Ubuntu ,VentaFax, АТС R-Studio, EasyRecovery.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Є водійські права (категорія В) та закордонний паспорт. Не лякає обсяг роботи, на останньому місці роботи 50+ листів та 50+ дзвінків від клієнтів – це норма. Є досвід комунікації та проведення переговорів В2В. Є багато ентузіазму та бажання розвивати різні проекти, у тому числі й зарубіжні. Завжди мотивован на результат.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору