Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Ткач Дмитро Олександрович
На позицію Операційний Директор
Очікуваний дохід від 80 000 грн.
Освіта:
2003 р. Мукачівський державний університет
Бухгалтерський Облік та Аудит
2019 р. Диплом ACCA ДипІФР
( Міжнародна Фінансова Звітність )
2020 г. Диплом CIA (Дипломований Внутрішній Аудитор)
Досвід роботи:
01.2021 р. - по т/ч. Група компаній Data Group Corp.
Посада: Операційний Директор
Обов'язки:
-Управління департаментом маркетингу, підрозділи:
-Асортиментної та цінової політики,
-Маркетингових комунікацій,
-Стратегії та аналізу,
-Планування діяльності підрозділі за ключовими KPI (валовий прибуток, оборотність, -рівень знання і сприйняття бренду, реалізація проектів розвитку);
-Контроль за виконанням плану;
-Мотивація персоналу;
-Оптимізація бізнес-процесів;
-Забезпечення взаємодії всередині департаменту, з іншими структурами компанії.
-Розробка і реалізація профільних стратегій:
-Максимізація валового прибутку компанії в середньо-строковій перспективі,
-Розвитку продуктового портфеля і його позиціонування (цінової стратегії),
-Розвитку продажів: географія, система дистрибуції,
-Маркетингових комунікацій,
-Підвищення ефективності використання активів компанії
Досягнення:
Підвищено маржинальність операцій на 20% (з 25% до 45%);
Оптимізовано оборотність: на 10% знижено наднормативний запас, забезпечено повне задоволення попиту;
Розроблено та впроваджено нову політику продажів компанії (збільшення обороту на 3%, маржинальності на 10%, ROI на 25%);
Підвищено на 30% ефективність маркетингового бюджету;
Компанія вийшла на 3 нових ринків із забезпеченням частки 4% протягом 1-го року;
В асортимент введено понад 50 нових продуктів;
Розроблено та впроваджено нову орг. структуру підрозділу;
Впроваджено систему замкнутого ковзного планування, що забезпечує оперативну адаптацію діяльності компанії до змін зовнішнього середовища;
Точність оперативного прогнозування - 98%;
Формалізовано та реалізовано процедуру виведення нових продуктів/виходу на нові ринки;
Систематизовано процедуру періодичного зовнішнього моніторингу: макро-економіка, конкуренти, регіони, ринкові тренди і тенденції, що істотно підвищила прозорість і точність прогнозування;
У 4 рази збільшено маркетингову активність (акції, POSM, PR і реклама, виставки тощо);
Розроблено унікальний для ринку інструментарій просування націлений на професійних посередників.
10.2019 - 07.2021 р. Міжнародний Холдинг Jabil
Посада: Операційний Директор (підпорядкування Генеральному директору; у підпорядкуванні 200 чол.)
Обов'язки:
- Управління комерційним департаментом: (власна роздрібна мережа 60 магазинів, відділ оптових продажів, відділ асортиментної політики, відділ маркетингових комунікацій);
- Планування діяльності підрозділі за ключовими KPI;
- Контроль за виконанням плану;
- Мотивація персоналу;
- Оптимізація бізнес-процесів;
- Забезпечення взаємодії всередині департаменту, з іншими структурами компанії;
- Формування комерційної стратегії компанії, розробка і реалізація політик:
- Розвитку роздрібної мережі (формати торгових точок, регіональний розвиток, просування),
- Побудови дистрибуції (плани розвитку регіонів, комерційні умови),
- Асортименту (формування колекцій, цінової політики),
- Маркетингових комунікацій (брендинг і фірмовий стиль, ATL-BTL активність, проведення заходів);
Досягнення:
Сформовано стратегію продажів на 3 роки;
Оптимізовано структуру відділу оптових продажів, розроблено систему мотивації (цільове підвищення ККД на 15-20%);
Розроблено та впроваджено систему стимулювання дистрибуції, націлену на просування торгової марки;
Розроблено франчайзинговий пакет;
Підвищено ефективність продажів у роздробі на 15% (оборот, прибутковість з кв.м.);
Відкрито 15 торгових точок власної роздрібної мережі;
Впроваджено систему мотивації торгового персоналу, що забезпечує досягнення цільових показників (оптимізація товарного запасу, підвищення прибутковості);
Оптимізовано асортимент ( розвиток сконцентровано на масових високоприбуткових сегментах, збільшено ліквідність колекції на 25%, період окупності витрат на R&D знижено на 30%);
Розроблено стратегію маркетингових комунікацій на 3 роки;
Оптимізовано комунікаційний бюджет;
Підготовлено ТЗ на впровадження ERP системи в блоках продажів і маркетингу
З нуля створено департамент маркетингу (набір персоналу, регламентація діяльності, взаємодія з іншими структурами компанії);
Розроблено і виведено на ринок понад 6 нових товарних груп. Сконцентровано розвиток на високо-технологічних і швидкозростаючих ринках;
Оптимізовано систему ціноутворення, що дала змогу збільшити прибуток на 10%;
Успішно реалізовано кілька тендерних проєктів з оборотом від 1 до 20 млн $;
Розроблено 3 бізнес-плани розвитку компанії на 5 років;
Проведено моніторинг і аналіз ринку постачальників, що дав змогу знизити собівартість за різними напрямками від 3 до 15%;
Оптимізовано товарно-проєктний портфель компанії за рахунок закриття низько-рентабельних або збиткових напрямків і розвитку високомаржинальних проєктів;
Проведено дослідження і сформовано план розвитку компанії на нових територіальних ринках (Казахстан, СНД, Східна Європа);
Підготовлено та здійснено низку стратегічних поглинань (M&A);
Підготовлено та впроваджено план структурної реорганізації компанії за матричним принципом;
Розроблено план розвитку нових каналів збуту (І-нет, корпоративні продажі, мережева-роздріб); плановане збільшення обороту на 30%, середньої націнки на 10%;
Сформульовано та впроваджено ODM-модель бізнесу, націлену на формування унікальної товарної пропозиції, перепозиціонування марки і збільшення прибутковості операцій на 5-10%;
Розроблено план оптимізації робочого капіталу (зниження дебіторської заборгованості, збільшення кредитних ліній, оптимізація товарного запасу); збільшення оборотності в 1.5 раза.
01.2019 - 11.2020 р. Торгова Компанія Квіти Закарпаття
Посада: Комерційний Директор (в підпорядкуванні 120 чол.)
-Керівництво комерційним підрозділом компанії, (відділ продажів, відділ реклами, відділ маркетингу, відділ ЗЕД, закупівель і товарних менеджерів);
-Розробка, формування та затвердження асортиментної, цінової, клієнтської, регіональної та рекламних політик, контроль за виконанням;
-Структурування та реорганізація підрозділів;
-Забезпечення ефективної взаємодії між підрозділами;
-Кадрові питання;
-Принципи мотивації співробітників;
-Формування, затвердження та контроль планів продажів, закупівель, маркетингових і рекламних акцій;
-Затвердження комерційних умов для партнерів;
-Затвердження постачальників і нових клієнтів;
-Ініціалізація та контроль проведення PR акцій (конференції, семінари, навчання);
Досягнення:
Розроблено та впроваджено систему ціноутворення, клієнтську та регіональну політики, що дали змогу збільшити продажі більш ніж на 20%;
Реструктуризовано відділ продажів, введено регіональне ділення, що дало змогу оптимізувати діяльність відділу;
Розроблено та впроваджено систему мотивації співробітників відділу продажів, що дала змогу переорієнтувати персонал на досягнення стратегічних цілей компанії;
Впроваджено маркетинг-орієнтовану систему формування модельних рядів;
Проведено перерозподіл інвестицій між товарними групами, що збільшило коефіцієнт оборотності.
2015 – 2019 р. Компанія Philips
Посада : Операційний директор (в підпорядкуванні 130 чол.)
-Керівництво різними проектами по виведенню і просуванню власних OEM брендів побутової техніки та радіоелектроніки на ринок країн СНД (DVD, LCD TV, MP 3, аудіо-відео, цифрові камери, електро-інструмент і т.д.);
-Розробка, контроль і координація всіх етапів реалізації проекту:
-Визначення стратегічного плану,
-Організація і проведення маркетингових досліджень конкурентної ситуації на внутрішньому ринку і OEM постачальників південно-східної Азії,
-Формування асортименту,
Переговори з виробниками, постачальниками, підрядниками,
-Визначення комплектації,
-Адаптація продукту до вітчизняного ринку,
-Контроль логістики,
-Проведення рекламних кампаній та акцій з просування,
-Переговори з клієнтами,
-Формування стратегії та політики продажів,
-Участь в організації сервісного обслуговування,
-Керівництво проєктами з локального складання продукції EMS сторонніми підрядниками -(TV, пилососи, вентилятори, пральні машини);
-Керування діяльності власної роздрібної мережі (6 точок), що спеціалізується на дистрибуції широкого асортименту побутової техніки та електроніки (планування, формування асортименту, цінова політика, мерчендайзинг, робота з вендорами та дистриб'юторами, закупівлі, розробка та проведення акцій з просування і стимулювання продажів і персоналу);
Досягнення : Успішне виведення на ринок нових брендів і товарних груп побутової техніки та радіоелектроніки Hyundai, Scarlett, Soundmax, Verlony (щорічне зростання продажів 60%); Розроблено та впроваджено систему замовлення і розподілу запчастин для сервісного обслуговування; Досконально вивчено ринок OEM постачальників південно-східної Азії, налагоджено особисті стосунки з ключовими фігурами в багатьох організаціях; Досягнуто домовленостей про довгострокову співпрацю та налагоджено особисті стосунки з більшістю ключових виробничих конгломератів у Південно-Східній Азії; Оптимізовано і регламентовано систему підготовки продукту до виробництва, скорочено часові витрати на 30%; Організовано та регламентовано діяльність власної роздрібної мережі, щорічне зростання обороту 40%.
Мови : Українська та російська – вільно, Англійська - Upper Intermediate
PC : Впевнений користувач: MS Office, ERP SAP, ERP Microsoft Dynamics AX, 1С8. BAS
Навики роботи у Power BI та Google Data Studio
Подписаться на рассылку новых резюме: "Коммерческий директор в Киеве"