RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Маркетолог в Киеве
  5. Маркетолог
Предложить вакансию
Резюме Маркетолог
Волинець Оксана

Маркетолог

Заблокировано
  5 декабря  Город: Киев
Возраст:35 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Реклама, маркетинг, PR; Транспорт, автосервис
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

маркетинг ассистент
Укравтолізинг (Фінансові послуги), Киев
10.2025 − 11.2025 (1 месяц)
  • Участь у дослідженні ринкових трендів, сегментація та аналіз аудиторії, організація опитуваннь.
  • Підготовка бюджетів активностей, спілкування з підрядниками, реалізація маркетингових заходів.
  • Комунікація з партнерами в Групі та координація співпраці.
  • Планування, організація та участь у заходах, таких як конгреси, виставки, вебінари, конфереції, бізнес-події.
  • Управління SM: розробка публікацій, аналітика, партнерство. Участь у розробці сайту та просуванні власних ресурсів.
  • Організація та контроль створення маркетингового матеріалу: друкованого, digital, POS-матеріалів.
  • Моніторинг результатів кампаній, аналіз, рекомендації, звітність.
 Есть рекомендации с данного места работы
Head of Sales
Студія Серебрянських (Спортивні послуги для населення), Киев
08.2021 − 06.2025 (3 года 10 месяцев)
  • Розробка та впровадження системи клієнтської підтримки (дзвінки, месенджери), що забезпечила стабільно високий рівень задоволеності клієнтів.
  • Формування та оптимізація процесів консультування, підбір рішень для ключових клієнтів, що сприяло зростанню повторних звернень.
  • Ініціювання та впровадження шаблонів комунікації, які скоротили час реакції команди на 45%.
  • Організація збору фідбеку та системний аналіз клієнтських запитів, оновлення сервісних сценаріїв для підвищення ефективності продажів.
  • Керівництво переходом на нову CRM-систему (Bitrix24 - Creatio) без втрат у якості обслуговування, адаптація бізнес-процесів.
  • Управління командою: навчання нових співробітників, супровід у складних кейсах, розвиток навичок продажів та клієнтського сервісу.
  • Координація відкриття нових філій у співпраці з партнерами компанії, адаптація процесів та забезпечення дистанційної підтримки.
  • Участь у процесах побудови та оптимізації воронок продажів, лідогенерації, розробка стратегій утримання клієнтів.
  • Співпраця з маркетинговою командою у створенні контенту для комунікації та продажів, інтеграція інструментів для підвищення конверсії.
 Есть рекомендации с данного места работы
Спеціалістка з обслуговування клієнтів
ПАТ ПриватБанк (Банки), Киев
06.2018 − 05.2019 (10 месяцев)
  • Консультації щодо банківських продуктів, супровід клієнтів
  • Вирішення запитів першої лінії, передача до профільних відділів
  • Досягнення понад 90% позитивних відгуків у системі NPS
 Есть рекомендации с данного места работы

Образование

Національний транспортний університет (Киев)
Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування
полное высшее, 07.2007 − 06.2011 (3 года 11 месяцев)

Дополнительное образование

 Beetroot Academy. Digital Marketing. 2025
 Рrometheus. Основи управління командами та проектами в IT. Підготовчий. 2025

Знание языков:

Английский - Средний

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) та Google Workspace. CRM Systems: Bitrix24, AmoCRM, Creatio
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Ведення договірних процесів та взаємодія з контрагентами: комунікація з партнерами та співпраця з підрядниками. Customer Success Customer Support Client Retention Робота в режимі багатозадачності та зміни пріоритетів Високий рівень емпатії та комунікаційних навичок Вміння працювати з великими обсягами інформації
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Я зацікавлена розвиватись в напрямку маркетингу, оскільки вважаю, що мій широкий досвід спілкування з клієнтами високого рівня доходу, практика підтримки рівня вдоволеності клієнта та моя наполегливість підсилять команду. Я - менеджерка по роботі з ключов

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх